Naujienų portalui tv3.lt Saulutė Palivonaitė atvirai prakalbo apie drabužių kūrimą bei darbą su Katažina Zvonkuviene.
Drabužių verslas
Pradėdama pokalbį apie verslo pradžią, Saulytė šyptelėjo, kad jau nuo mažens ją traukia prie meno, kūrybos.

„Su Laurynu visada buvome kūrybingi, net paprastus dalykus, paversdavome į įdomius ir išskirtinius. Abu pradėjome savo, kaip fotografų, karjerą dar paauglystėje ir visada domėjomės mada. Aš jau ilgą laiką svajojau apie drabužių verslą, bet niekaip neradau savo unikalios krypties. Kai su Laurynu tapome pora, draugystės pradžioje norėjau jam padaryti ypatingą dovaną – pasiūti džemperį su metalinėmis detalėmis. Įkėliau to džemperio nuotrauką į savo instagramo „story“. Nuo tos akimirkos sulaukėme netikėtai daug susidomėjimo“, – pasakojo ji.
Pasiteiravus, kaip gimė idėja sukurti išskirtinio dizaino švarkus, pašnekovė pasakojo, kad viskas nutiko netikėtai: „Vieną dieną Vilniuje, vaikščiodami po blusturgį, kuris vyko „Vasaros terasoje“, įsikalbėjome su blusturgio įkūrėja ir ji pasiūlė mums prisijungti prie turgelio su savo drabužių linija. Idėja iš karto patiko, bet reikėjo sugalvoti kažką, kas atitiktų blusturgio dvasią – „antrų rankų“ drabužiai. Taip gimė pirmieji šeši perkurti švarkai, su metalinėmis detalėmis, kuriuos išpirko per pirmą valandą! Tuomet supratome, kad turime tęsti šią idėją – žmonėms patiko mūsų stiliaus ir dizaino kūriniai. Taip ir gimė „Bullish“ prekinis ženklas, kuriuo tikėjome be mažiausios abejonės!“
Saulutė atviravo, kad jiedu kuria drabužius dar tik 8 mėnesius, tačiau atrodo, jog tai daro visą gyvenimą.
„Didžiausi iššūkiai dažniausiai būna kūrybiniai. Per šiuos 8 mėnesius jau perdarėme daugiau nei 250 švarkų, ir nei vienas nėra toks pat. Esame kūrėjai, o ne kopijuotojai. Žinoma tam skiriame begales laiko.
Kartais naujos idėjos ateina ir ne taip lengvai. Tada tiesiog užsidedu švarką ir žinote ką? Pats švarkas pradeda man šnabždėti, kokio dizaino jam reikia, kuo jis nori tapti“, – atviravo ji.
Tęsdama pokalbį apie išskirtinius švarkus, drabužių kūrėja atskleidė, kad idėjos gimsta net sapnuojat: „Dažniausiai idėjos gimsta labai lengvai! Skamba gal juokingai, bet kartais net susapnuoju kitą švarko dizainą. Aišku, būna ir dienų, kai kūryba tiesiog „užstringa“. Tada su Laurynu nusprendžiame šiek tiek atitrūkti – išeiname pasivaikščioti, pasportuoti ar tiesiog nulėkti į kokį SPA. Nuvykstame į kitus miestus. Įvyksta tarsi persikrovimas. Po tokių dienų idėjos vėl pradeda plūsti savaime.“
Rengia žinomus pramogų pasaulio žmones
Mergina džiaugėsi, kad jos darbo vaisius įvertino ne viena žinoma pramogų pasaulio asmenybė.
„Mūsų švarkus jau pastebėjo ir ne vienas žinomas Lietuvoje žmogus. Pirmasis įsigijęs buvo atlikėjas Gamka – jis susidomėjo mūsų darbais vos po mėnesio, kai „Bullish“ dar tik pradėjo savo kelionę. Natūralu, kad tampi dar labiau matomu, kai aprengi žinomą žmogų“, – džiaugėsi ji.
Tiesa, „Bullish“ drabužių pasipuošė ir Deivydas Zvonkus, kuriam švarką užsakė pasiūti jo žmona Katažina.
„Katažina mumis visiškai pasitikėjo! Tik paprašė, kad švarkas nebūtų per daug „extra“ – šiek tiek paprastesnis, bet vis tiek atrodytų įspūdingai. Parodėme jai švarką, kurį buvome sukūrę Leonui Somovui, ir jai iškart patiko dizainas, tad turėjome kryptį ir padarėme“, – pasakojo mergina.
Pasiteiravus, ar buvo sudėtinga dirbti su puikiai žinoma dainininke, drabužių kūrėja tikino, kad viskas buvo paprasta: „Dirbti su Katažina buvo tikrai lengva – ji puikiai ir emocionaliai perdavė ko nori, jai iš karto patiko mūsų idėjos, o galutinis rezultatas dar labiau! Katažina myli gyvenimą ir žmones, ji pripildyta dėkingumu. Tai dovana bet kam, kas su ja turi sąlytį.Katažina yra išskirtinai nuoširdi ir tikra – su ja iš karto užsimezgė šiltas ryšys. Papuošėme jos vyrą Deividą Zvonkų, kadangi esame ir fotografų duetas „By Saulute“, fotografavome jos 45 gimtadienio šventę.“
Pasak Saulutės, jiems puikiai pavyko išpildyti dainininkės lūkesčius: „Ji tiesiog visiškai pasitikėjo mūsų kūryba, ir tai buvo be galo įkvepiantis jausmas. Tokie žmonės, kurie nuoširdžiai tiki mūsų idėjomis, tik dar labiau motyvuoja kurti kažką išskirtinio.“
Baigdama pokalbį apie kuriamus drabužius, pašnekovė teigė, kad kiekvienas klientas jiems labai svarbus.
„Visų pirma, norime pabrėžti, kad mūsų klientai yra drąsūs ir nebijantys išsiskirti iš minios! Tai žmonės ieškantys unikalumo ir polėkio jausmo. Kiekvienas klientas mums reiškia labai daug, nėra svarbesnio ar reikšmingesnio, tai labai įdomūs, jautrūs ir individualų matymą, bei mąstymą turintys žmonės. Ir tai nėra tik žodžiai, tai tiesa. Neskirstome žmonių į jokius sluoksnius, mums rūpi, kad kiekvienas galėtų mėgautis mūsų kūryba“, – šyptelėjo pašnekovė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!