Didžiausios pasaulyje grožio puoselėjimo produktų įmonės pardavimai liepos–rugsėjo mėnesiais ūgtelėjo 19,7 proc. iki 9,58 mlrd. eurų, pranokdami „Bloomberg“ apklaustų analitikų prognozių konsensusą – 9,29 mlrd. eurų.
„Vyraujant beprecedenčiam neapibrėžtumui, įskaitant pandeminius apribojimus Kinijoje ir infliaciją Vakarų pasaulyje, „L'Oreal“ išgyveno labai tvirtą ketvirtį“, – pareiškė generalinis direktorius Nicolas Hieronimus.
„Pasaulinė grožio rinka išliko dinamiška, o vartotojų apetitas grožio produktams liko nepakitęs“, – pridūrė jis.
Įmonės, kuriai priklauso prekių ženklai „Maybelline New York“ ir „Garnier“, pardavimai per devynis mėnesius išaugo 20,5 proc. iki 27,94 mlrd. eurų.
„Nepaisant dabartinių neaiškumų, pasitikime pasaulinės grožio rinkos perspektyvomis <...> ir esame įsitikinę, kad galime pranokti rinkos tendencijas ir 2022 metais pasiekti dar vienus pardavimų ir pelno augimo metus“, – pridūrė N. Hieronimus.
Nors didelė infliacija ir palūkanų normų didinimas kelia susirūpinimą dėl Europos ir JAV ekonomikų nuosmukio, „L'Oreal“ veiklos rezultatai abiejuose regionuose augo dviženkliu skaičiumi.
Šiaurės Azija rezultatai nepakito, nes čia juos varžė Kinijos rinka.
„Dėl sanitarinių apribojimų, susijusių su nulinio COVID politikos dinamika Kinijoje, trečiąjį ketvirtį vietos grožio rinka vis dar buvo nepelninga“, – teigė įmonė.
Gamintoja pažymėjo, jog Japonijos ir Pietų Korėjos rinkose po to, kai buvo panaikinti COVID-19 apribojimai, pasiekė dviženklį atsigavimą.
„L'Oreal“ vis daugiau dėmesio telkia prabangių prekių rinkai, o atitinkamo padalinio pardavimai per ketvirtį išaugo 15,8 procento.
Pastarajam padaliniui priklauso prekių ženklai „Lancome“ ir „Kiehl's“, taip pat prabangių prekių ženklų, tokių kaip „Giorgio Armani“, „Prada“, „Ralph Lauren“ ir „Yves Saint Laurent“, grožio puoselėjimo produktai.
Bendrovei taip pat buvo naudingas euro silpnumas, o valiutų keitimo poveikis padidino rezultatus 8,1 procento.