• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atrodo, kad influenceriais šiandien nori tapti kone kiekvienas, vis dėlto akivaizdu, kad iš tiesų tokiais tapti gali tik išskirtinių asmenybių ar išvaizdos žmonės. O štai amžius čia – visai nesvarbus.

21

Atrodo, kad influenceriais šiandien nori tapti kone kiekvienas, vis dėlto akivaizdu, kad iš tiesų tokiais tapti gali tik išskirtinių asmenybių ar išvaizdos žmonės. O štai amžius čia – visai nesvarbus.

REKLAMA

Pavyzdžiui, jaunausiam pasaulio nuomonės formuotojam socialiniuose tinkluose – vos 2 metai.

Nepaisant to, kad Ralphie Waplingtonas dar tik 2 metų, jo sėkmė jau yra įspūdinga, o berniuko mama netgi jį apibūdina kaip „verslininką“.

Tiesa, moteriai tenka susidurti ir su kritika. Anot jos, visai neseniai jos sūnelis gavo beveik 10 tūkst. svarų vertės dovanų, o po kurio laiko užsidirbo ir naujam „Porsche“ automobiliui – tai patiko ne visiems.

Jauniausias britų influenceris turi virš 20 tūkstančių sekėjų, o jo nuotraukos sulaukia tokio didelio susidomėjimo, jog su juo bendradarbiauti nori žinomi prekės ženklai – šie siūlo ne tik pinigus, bet ir įvairias prekes ar paslaugas.

REKLAMA
REKLAMA

Naujausias jo darbas – koloboracija su prabangiu automobilių ženklu „Porsche“. Neseniai jo mama pasidalijo nuotrauka, kurioje berniukas stovi prie mašinos. Po fotografija buvo parašyta: „Tai pradžia visko, ko tik gali panorėti…“

REKLAMA

Ralphie mama teigia, kad daugelis baisisi ja teigdami, jog savo vaiką ji prilygina savotiškam verslui, vis dėlto ji neslepia, kad būtent taip ir yra. Moteris netgi uždraudė kitiems šeimos nariams viešinti savo sūnaus nuotraukas dėl to, jog šie nenukrytų nuo berniuko „Instagram“ kuriamo įvaizdžio.

Negana to, moteris netrukus ir vėl planuoja šeimos pagausėjimą, jog jos vaikai taptų jaunesniais influenceriais – kai kurioms prekėms Ralphie jau tapo per senas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų