• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ruošdamiesi darbo pokalbiui iki detalių apgalvojame savo aprangą bei pasirepetuojame galimus atsakymus į potencialaus darbdavio klausimus. Neretas užmiršta, kad tokių pokalbių metu svarbu ne tik tai, kaip atrodome, bet ir kaip elgiamės bei kokius papildomus daiktus turime su savimi.

Ruošdamiesi darbo pokalbiui iki detalių apgalvojame savo aprangą bei pasirepetuojame galimus atsakymus į potencialaus darbdavio klausimus. Neretas užmiršta, kad tokių pokalbių metu svarbu ne tik tai, kaip atrodome, bet ir kaip elgiamės bei kokius papildomus daiktus turime su savimi.

REKLAMA

Etiketo specialistas Giedrius Drukteinis pabrėžia, kad nereikėtų su savimi turėti nebaigto gerti kavos puodelio bei atkreipti dėmesį net į aksesuarus, kurie gali perduoti netinkamą žinutę pašnekovui.

Išjunkite telefono garsą

Eksperto teigimu, žmogus į darbo pokalbį gali neštis, ką nori, svarbiausia, kad to nematytų pašnekovas. Nors ir šventojo paveikslėlį ar amuletą, kuris galbūt pagelbėtų gauti išsvajotas pareigas.

„Iš principo darbo pokalbis yra pirkimo-pardavimo veiksmas. Tas pat taikoma ir įvairiems aksesuarams, pavyzdžiui, mėgstamo dainininko ar futbolo komandos ženkliukas. Niekada nežinome, kas sėdi prieš mus per darbo pokalbį ir kokį požiūrį tas žmogus turi, pavyzdžiui, politiniais klausimais. Tokio pokalbio metu rodyti savo pažiūras nėra reikalinga. Tegul pašnekovas mano, kad esate susikoncentravęs į darbinius klausimus, ne politinius, socialinius ar religinius“, – sako G. Drukteinis.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi esame įpratę prie išmaniųjų technologijų, neretai išgirstame žinutės ar skambučio garsą net svarbių susitikimų metu. To, pasak etiketo žinovo, būti neturėtų:

REKLAMA

„Prieš einant į darbo pokalbį derėtų išjungti telefoną ar bent jau jo garsą taip parodant pašnekovui, kad konkrečią akimirką nieko nėra svarbiau. Žinoma, kiekvienam gali pasitaikyti išskirtinių aplinkybių, pavyzdžiui, laukiama skambučio iš ligoninės. Etiketas tokiu atveju reikalauja iš anksto įspėti pašnekovą, kad taip yra ir paprašyti nepykti, jeigu suskambėtų telefonas. Tai – elementarus mandagumas“.

REKLAMA
REKLAMA

Priimkite siūlomą gėrimą

Lietuvą svilinant rekordiniams karščiams specialistai rekomenduoja vartoti daug vandens. Vandens reikėtų pasiimti ir einant į darbo pokalbį, tačiau ne visi buteliukai būna patogūs neštis rankoje ar nedidelėje rankinėje. Natūralaus mineralinio vandens „Uniqa“ prekės ženklo vadovė Erika Šaltytė sako, kad įmonė buteliukų dizainą kūrė atsižvelgdama į kliento patogumą. Norėta, kad jo išvaizda būtų maloni akiai ir patogi nešiojimui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų natūralaus mineralinio vandens buteliukai sukurti taip, kad kompaktiškai tilptų į rankinę, kuprinę ar automobilio gėrimų laikiklį. Juos paprasta nešiotis, o dailus dizainas primena šiuo metu itin populiarias gertuves ir nerėžia akies“, – sakė E. Šaltytė.

Vandens buteliukas tikrai pravers prieš darbo pokalbį ar jau išėjus iš jo, tačiau pokalbio metu  G. Drukteinis pataria palaukti, kol gėrimų pasiūlys būsimas darbdavys.

REKLAMA

„Priimti, ragauti ir pagirti gėrimą yra mandagu. Atsižvelgiant į dabartinę oro temperatūrą, visai mandagu atvykus į pokalbį pačiam paprašyti stiklinės vandens, tačiau turint savo, buteliuką verčiau laikyti jį rankinėje“, – pataria etiketo specialistas.

Jau išėjus iš darbo pokalbio gurkšnis vandens tikrai padės atsipalaiduoti ir atgaivins nuo streso bei kalbėjimo išdžiūvusią gerklę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų