Patogus sprendimas greito maisto rinkai
„Big Stick“ buvo specialiai sukurtas Jungtinės Karalystės rinkai, kur itin populiari „Food To Go“ koncepcija – patogūs, greitai pasiekiami ir subalansuoti maisto produktai. Netrukus po pristatymo produktas pasirodė populiarių prekybos tinklų ALDI ir ASDA lentynose, o jo reklama praeitų metų rudenį sužibėjo net Anglijos futbolo stadionuose, kur žiūrovų akys krypo į dinamiškas LED ekranų juostas.
Plati reklaminė kampanija – didesniam matomumui
Siekiant dar didesnio „Big Stick“ atpažįstamumo, šiemet vasarį startavo itin intensyvi reklaminė kampanija, apimanti tiek skaitmeninę, tiek fizinę erdvę. Produktas itin aktyviai reklamuojamas interneto platformose, socialiniuose tinkluose, o jo vizualai puikuojasi autobusų stotelėse ir net ant pačių dviaukščių autobusų. Tokia plati reklaminės kampanijos strategija padeda ne tik didinti „Big Stick“ populiarumą, bet ir stiprina viso „Viči“ prekės ženklo pozicijas Jungtinėje Karalystėje.
Ne tik produktas, bet ir maisto kultūra
Tačiau kampanija neapsiriboja vien reklaminiais klipais ir vizualais. „Vičiūnų grupės” siekia edukuoti vartotojus apie surimio naudą, skirtingus jo panaudojimo būdus bei receptus. Todėl suplanuota ir straipsnių serija, kuri supažindins britus su kokybiškais ir subalansuotais maisto pasirinkimais.
Didžiulis žingsnis link tarptautinės sėkmės
Jungtinė Karalystė yra viena iš prioritetinių tarptautinių „Vičiūnų grupės” rinkų, o tokie inovatyvūs produktai kaip „Big Stick“ įrodo, kad lietuviškas prekės ženklas gali sėkmingai konkuruoti ir dominuoti tarp pasaulinio lygio prekių ženklų vardų.
„Vičiūnų” įmonių grupė tikisi, kad „Big Stick“ taps ne tik skaniu pasirinkimu britų pietums, bet ir reikšmingu žingsniu plečiant „Viči“ prekinio ženklo žinomumą tarptautinėje rinkoje.
Straipsnį parengė: „Vičiūnai group”.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!