Grupė pranešė, jog dabar tikisi 9–10,5 proc. ikimokestinio pelno (EBIT) maržos, palyginti su anksčiau prognozuota 8–10 proc. marža.
Be to, BMW dabar numato, kad užsakovams pristatomų automobilių skaičius „gerokai padidės“, nors anksčiau tikėjosi tik „nedidelio augimo“.
Optimistiškesnes prognozes BMW paviešino po to, kai paskelbė preliminarius pirmojo šių metų pusmečio rodiklius, rodančius, pasak grupės, gerus veiklos rezultatus.
Per pirmus šešis mėnesius bendrovė pristatė 1,2 mln. automobilių – 4,7 proc. daugiau negu tuo pat laikotarpiu pernai.
Grupės EBIT marža pasiekė 10,6 proc. ir pasiekti tokį lygį padėjo „teigiama kainų padėtis“.
BMW, kaip ir kiti automobilių gamintojai, pernai susidūrė su pasauliniu puslaidininkių trūkumu ir kitais tiekimo grandinių sutrikimais, kurie varžė gamybą automobilių sektoriuje.
Tačiau tai nesutrukdė grupei 2022 metais padidinti grynojo pelno iki 18,6 mlrd. eurų: nors pristatytų automobilių skaičius sumažėjo 4,8 proc., didesnės prabangių modelių kainos padėjo tai kompensuoti.
Išsamius 2023 metų pirmojo pusmečio rezultatus BMW paskelbs ketvirtadienį.