„Subway“, kurio būstinė yra JAV Konektikuto valstijoje, nuo pat įkūrimo 1965 metų išliko privačiose rankose.
Dabar tai yra vienas didžiausių greitojo maisto tinklų pasaulyje, turintis 37 tūkst. prekyviečių daugiau nei 100 šalių.
Savo svetainėje paskelbtame pareiškime „Subway“ teigė, jog nėra nustatytas pardavimo grafikas ar net garantijų, kad pardavimas tikrai įvyks.
Bendrovę konsultuoja „J.P. Morgan“, kuriam ir pavesta atlikti pardavimo galimybių tyrimo procesą.
„Subway“ pastaraisiais metais prarado dalį rinkos dėl sparčiai augančių konkurentų, tokių kaip „Panera“ ir „Firehouse Subs“, kurie siūlo įvairesnį meniu ir naujesnes parduotuves.
Reaguodamas į tai, tinklas 2017 metais pradėjo prekyviečių modernizavimo programą.
2021 metais buvo atnaujintas meniu ir pakoreguoti ingredientai, o pernai tinklas pristatė virėjų sukurtų sumuštinių liniją.
„Subway“ teigė, kad 2022-ieji buvo rekordiniai metai prekių ženklui, kuris paskelbė jau aštuntą iš eilės esamų prekyviečių rezultatų augimo ketvirtį.