Generalinio direktoriaus pasitraukimas iš pareigų galėjo būti nulemtas ankstesnių įvykių. Į Varšuvos biržos sąrašus įtraukta grupė, kuriai priklauso „Pepco“, „Poundland“ ir „Dealz“ prekių ženklai, net ir ekonominio nestabilumo metu veikė atspariai, tačiau liepą pardavimų augimas pradėjo lėtėti.
Rugsėjo pabaigoje bendrovės akcijos nukrito net 15 proc.. Tai lėmė sumažėjusi vartotojų paklausa pagrindinėms drabužių ir bendrųjų prekių kategorijoms. Iš viso, per šiuos metus bendrovės akcijų kaina sumažėjo 43 proc.
Vykdomasis pirmininkas A. Bondas, patvirtino, kad nors „Pepco Group“ liepos mėnesį sėkmingai augino pardavimais, kuriuos lėmė „Barbie“ prekių reklama, rugpjūtį pagrindinės bendrovės verslo grupės pardavimai buvo neigiami ir toliau blogėjo.
Bendrovė teigia, kad kol kas nemato tikėtino bendrojo pelno atsigavimo, nes ir toliau naudojamos ankstesnių metų atsargos, pirktos už didesnę kainą.
Dar vienu iššūkiu „Pepco“ tapo klimatas. Rudens-žiemos kolekcijos išleidimas į parduotuves sutapo su rekordiškai šiltais orais Rytų Europoje, todėl klientų paklausa sumažėjo.
„Kai 26 laipsniai šilumos, jūs nesate linkę parduoti paltų“, – sakė A. Bondas, pakartodamas mados mažmeninės prekybos įmonės H&M komentarus rugsėjo pabaigoje.
Apibendrinus užklupusius iššūkius, „Pepco Group“ pažymi, kad sumažėję pardavimai, nuolatinis infliacijos spaudimas sąnaudoms ir investicijų į naujas parduotuves stabdymas dar labiau sumažino pajamų perspektyvą.
Dabar „Pepco Group“ tikisi, kad 2023 m. pagrindinis pelnas, nors ir sparčiai neaugs, tačiau sudarys apie 750 mln. Eurų. Palyginti 2022 metais „Pepco group“ pajamos sudarė 731 mln. eurų.