„Microsoft“ pasiūlymas yra didžiausias iš iki šiol kada nors jo pasiūlytų. „Yahoo“ akcininkai gali ramiau atsikvėpti po sekinančio kompanijos smukimo – šiais metais kompanijos akcijos atpigo 32%.
„Yahoo“ – paieškos sistemų, e-pašto ir reklamos verslo milžinė, kartu su „Microsoft“ padidins konkurenciją „Google“ kompanijai.
„Microsoft“ su „Yahoo“ derėjosi jau nuo metų pradžios, tačiau „Yahoo“ į „Microsoft“ dominavimą žiūrėjo nenoriai ir atsisakydavo kontrolinio akcijų paketo pardavimo. Penktadienį pateiktas pasiūlymas stebina savo dydžiu – „Microsoft“ už vieną kompanijos akciją ketina mokėti po 31 JAV dolerį - 62% daugiau nei jos vertė biržoje. Toks pasiūlymas rinkoje laikomas agresyviu, galinčiu peraugti į priverstinį (hostile) perėmimą. Per dieną „Yahoo“ akcijų kaina biržoje iš karto pabrango 59%.
„Yahoo“ praeitą savaitę pranešė planuojanti atleisti 1000 darbuotojų. „Yahoo“ prezidentė Susan Decker patvirtino, kad didžioji dalis reklamos užsakovų: automobilių pramonė, farmacija, telekomunikacijos - metus pradėjo tvirtai, tačiau finansinis sektorius, kelionių ir mažmeninės prekybos sektoriai silpnėjančios ekonomikos yra stipriai paveikti.
„Yahoo“ 2007 m. 4 ketvirčio pelnas krito 23%. Bendrosios kompanijos pajamos sudaro 1,83 mlrd. JAV dolerių (apie 4,39 mlrd. Lt). Siekiant išsilaikyti reklamos rinkose 2008 metais reikės stambių pelną mažinančių investicijų.