„Baltic Brands“ tyrimo metu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje yra apklausiami 3000 gyventojų, kurių prašoma įvertinti daugiau nei 600 prekių ženklų pagal įvairius aspektus.
„Geriausia kokybė už geriausią kainą yra kasdienis visos „Lidl“ komandos tikslas, dėl to mums itin svarbu, kad Lietuvos gyventojai jau antrą kartą pastebi ir įvertina mūsų darbo vaisius. Išlaikyti itin aukštą „Lidl“ produktų kokybę, bet žemą kainą mums padeda privatūs prekės ženklai, kurie sudaro 90 proc. mūsų parduotuvių asortimento. Tiek šis tyrimas, tiek mūsų pačių patirtis rodo, kad klientai Lietuvoje jau yra pamilę ir įvertinę „Lidl“ privačius prekės ženklus“, – sako Antanas Bubnelis, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.
Tarptautinė „Lidl“ grupė dalį privačių prekės ženklų užsako dideliais kiekiais tūkstančiams parduotuvių įvairiose šalyse. Didelis užsakymų mastas mažina vieno produkto savikainą, tad „Lidl“ pirkėjams gali pasiūlyti itin patrauklią kainą išlaikant tokią pat aukštą kokybę. Pastarąją „Lidl“ garantuoja taikydama gamintojams ir tiekėjams itin griežtus reikalavimus. Be to, „Lidl“ privačių prekės ženklų produktai neretai yra gaminami tose pačiose gamyklose, kaip ir populiarių tarptautinių prekės ženklų gaminiai, ir pasižymi identiška ar net geresne sudėtimi.
„Lidl“ – tarp mylimiausių ir socialiai atsakingiausių
Šiemetinis „Baltic Brands“ tyrimas taip pat parodė, kad „Lidl“ ir toliau išlieka vienu mėgstamiausių prekės ženklų Lietuvoje. Pagal gyventojų nuomonę, „Lidl“ yra ketvirtas mylimiausias prekės ženklas tiek Lietuvoje, tiek visose Baltijos šalyse. Respondentai taip pat „Lidl“ skyrė trečią vietą tarp socialiai atsakingiausių prekės ženklų Baltijos šalyse.
„Lidl“ nuolat sparčiai plečiasi Lietuvoje – vien nuo vasaros pradžios atvėrėme trijų naujų parduotuvių duris ir ruošiamės dar kelių parduotuvių atidarymui. Tai leidžia vis daugiau žmonių šalyje susipažinti ir pamėgti tiek „Lidl“ produktus, tiek mūsų nuolatines pastangas prisidėti prie pozityvių pokyčių aplinkoje ir visuomenėje. Mūsų klientai pastebi ir įvertina tokias „Lidl“ socialinio atsakingumo iniciatyvas, kaip parama vaikų dienos centrams, rūpestis pajūryje rastų ruoniukų reabilitacija, saulės elektrinių ant parduotuvių stogų įrengimas, pridėtinės druskos ir cukraus mažinimas produktuose, tvaresnis daržovių ir vaisių auginimas ir kitas“, – sako A. Bubnelis.
Šiemet pavasarį „Lidl“ buvo penktus metus iš eilės išrinktas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje. Šį įvertinimą „Lidl“ suteikė didžiausia nepriklausoma prekių ženklų tvarumo analizė Europoje „Sustainable Brand Index“, kurią atlieka Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovė „SB Insight“.
Be to, 2024 metais „Lidl Lietuva“ šeštą kartą pripažinta vienu geriausių darbdavių Lietuvoje bei Europoje ir pelnė „Top Employer 2024 Lietuva“ ir „Top Employer 2024 Europe“ sertifikatus.
Taip pat šiemet „Lidl“ įvertinta ir už geriausią reputaciją iš didžiųjų Lietuvos maisto prekybos tinklų bei įvertinta už taikliausią komunikaciją internete iš visų bendrovių, dalyvavusių Lietuvos įmonių reputacijos indekse.
Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 75 „Lidl“ parduotuvės 28 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose ir Molėtuose.