Jos duomenimis, „L'Oreal“ prekės ženklo vertė per pastaruosius metus išaugo 7,2 proc. iki 12,03 mlrd. JAV dolerių.
Antroje vietoje liko amerikiečių „Estee Lauder“, nors jos prekės ženklas per metus atpigo beveik 10 proc. iki 7,15 mlrd. dolerių.
Vokiečių „Beiersdorf“ priklausantis „Nivea“ prekės ženklas smuktelėjo į trečiąją poziciją, o „Procter & Gamble“ valdomas „Gilette“ – į ketvirtąją. Šių prekės ženklų vertė per metus sumenko atitinkamai 2,8 proc. iki 6,62 mlrd. dolerių ir 4,8 proc. iki 6,58 mlrd. dolerių.
Į pirmają naujausio reitingo dešimtuką taip pat pateko „Dove“ (6,47 mlrd. dolerių), „Guerlain“ (6,31 mlrd. dolerių), „Lancome“ (5,2 mlrd. dolerių), „Clinique“ (4,83 mlrd. dolerių), „Pantene“ (4,64 mlrd. dolerių) ir „Garnier“ (4,1 mlrd. dolerių).