prekės ženklas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „prekės ženklas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „prekės ženklas“.
Teismas: „Aibė“ negali naudoti prekės ženklo „Botella“
Mažmeninės prekybos įmonių aljansas „Aibė“ negali naudoti alkoholinio gėrimo prekės ženklo „Botella“ dėl jo panašumo su kitos alkoholio parduotuvės ženklu „Bottlery“, nusprendė teismas.
Madrido „Real“ – vėl vertingiausias futbolo prekės ženklas pasaulyje
Madrido „Real“ futbolo klubas susigrąžino vertingiausio pasaulyje futbolo prekės ženklo titulą, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ šių prekės ženklų šių metų reitingas.
Jos duomenimis, Ispanijos karališkojo futbolo klubo prekės ženklas per metus pabrango 16 proc. iki 1,7 mlrd. eurų.
Praėjusių metų reitingo lyderis „Manchester City“ nukrito į antrąją poziciją, praradęs 7 proc. prekės ženklo vertės – iki 1,6 mlrd.
Markle apsipylė ašaromis: sulaukė liūdnos žinios
Teigiama, kad Meghan Markle labai pergyvena dėl nepagrįstos kritikos jos naujojo gyvenimo būdo prekės ženklo „American Riviera Orchard“ atžvilgiu.
Sasekso kunigaikštienė savo naujausią verslo įmonę pristatė kovo mėnesį, iš pradžių gerbėjus suintrigavusi santūria informacija apie prekės ženklą.
Jaudinančiame vaizdo įraše, nufilmuotame jos ir princo Harry Montecito dvare, matome Meghan virtuvėje gaminant maistą ir vaikštinėjant po prabangią savo šeimos namų teritoriją, rašo express.co.uk.
„Brand Finance“: „Nike“ išlieka brangiausiu pasaulyje drabužių prekės ženklu
JAV sporto prekių gamintoja „Nike Inc.“ ir toliau pirmauja pasauliniame brangiausių prekių ženklų kategorijos „Drabužiai ir aksesuarai“ reitinge, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ kasmet atliekamas tyrimas.
Pirmąją šio reitingo eilutę „Nike“ užima nuo pat pirmojo jo sudarymo 2015-aisiais. Per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė sumenko 5,6 proc. iki 31,3 mlrd. JAV dolerių.
Antroje eilutėje išliko prancūzų „Louis Vuitton“, kurio vertė per metus padidėjo 12,2 proc.
„Twitter“ keičia pavadinimą ir logotipą: plės savo paslaugas
Socialinis tinklas „Twitter“ pirmadienį pristatė naują logotipą: vykdant platesnę prekės ženklo pertvarką, vietoje mėlyno paukštelio dabar naudojamas simbolis „X“.
Interneto svetainėje jau rodomas naujasis bendrovės logotipas – baltas iksas juodame fone.
„Twitter“ savininkas Elonas Muskas ir naujoji generalinė direktorė sekmadienį pareiškė, kad tinklas atsisako paukščio logotipo, bus pervadintas į „X“ ir sparčiai žengs į mokėjimų, bankininkystės ir prekybos sritis.
„Švaros broliai“ plečiasi į užsienį – keičia prekės ženklą
„Pro Bro Group“, valdanti „Švaros brolių“ prekės ženklą, planuoja plėstis į užsienį ir keičia „ekspress“ plovyklų prekės ženklą į „Pro Bro“.
„Pro Bro Group“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Evaldas Kinderis sako, jog įmonės ženklą norima išpopuliarinti Europoje ir visame pasaulyje, tačiau artimiausioje ateityje pagrindinės kryptys bus Baltijos šalys, Lenkija, Skandinavija ir galbūt Vokietija.
„Pro Bro“ ir įmonės vizija yra išvystyti tunelinių „ekspress“ plovyklų tinklą.
„Porsche“ išlieka prabangos prekės ženklų lyderiu šeštus metus iš eilės
Vokietijos automobilių prekės ženklas „Porsche“ šeštus metus iš eilės išlieka pasauliniu prabangos prekės ženklų lyderiu, skelbia tarptautinė prekės ženklų tyrimų kompanija „Brand Finance“.
Jos skaičiavimais, „Porsche“ prekės ženklo vertė per praėjusius metus išaugo 9 proc. iki 36,76 mlrd. JAV dolerių.
Antroje vietoje liko rankinėmis garsėjantis „Louis Vuitton“, brangęs 12,2 proc. iki 26,29 mlrd. dolerių.
Kvepalų gamintoja „Chanel“ užėmė trečiąją vietą, prekės ženklo vertę išauginusi 27 proc.
„L'Oreal“ 4 metus išlieka brangiausiu kosmetikos prekės ženklu pasaulyje
Prancūzų „L'Oreal“ ketvirtus metus iš eilės pirmauja brangiausių pasaulyje kosmetikos prekių ženklų sąraše, skelbia tarptautinė tyrimų kompanija „Brand Finance“.
Jos duomenimis, „L'Oreal“ prekės ženklo vertė per pastaruosius metus išaugo 7,2 proc. iki 12,03 mlrd. JAV dolerių.
Antroje vietoje liko amerikiečių „Estee Lauder“, nors jos prekės ženklas per metus atpigo beveik 10 proc. iki 7,15 mlrd. dolerių.
„Starbucks“ septintąkart tapo brangiausiu restoranų prekės ženklu
„Starbucks“ septintus metus iš eilės yra brangiausias restoranų prekės ženklas pasaulyje, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ paskelbtas naujasis reitingas.
Vien tik per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė išaugo 17 proc. iki 53,4 mlrd. JAV dolerių, ir „Starbucks“ padidino atotrūkį nuo kitos JAV korporacijos – antroje reitingo eilutėje įsitvirtinusios „McDonald's“, kurios prekės ženklas per metus nuvertėjo 7 proc. iki 36,9 mlrd. dolerių.
Paaiškėjo brangiausia automobilių markė: ją galima išvysti ir Lietuvos gatvėse
„Tesla“ brangiausių automobilių prekės ženklų „Brand Finance“ sudaromame reitinge per metus pakilo iškart dviem pozicijomis ir pirmąkart atsidūrė jo viršūnėje.
Tarptautinių tyrimų kompanija „Tesla“ prekės ženklą dabar vertina 66,2 mlrd. JAV dolerių – net 44 proc. daugiau nei prieš metus.
Antroje šio reitingo eilutėje išliko „Mercedes-Benz“ – šio prekės ženklo vertė per metus sumenko 3 proc. iki 58,8 mlrd. dolerių, o į trečiąją nukritusio „Toyota“ – 18 proc. iki 52,5 mlrd. dolerių.
REKLAMA
REKLAMA
Teismas: Lietuvos skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“ gali naudoti ženklą „Getjet“
Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“ gali naudoti prekės ženklą „Getjet“ teikdama oro transporto ir pilotavimo paslaugas, nusprendė teismas.
Vilniaus apygardos teismas ketvirtadienį atmetė Maltos lėktuvų nuomos tarpininkės „Get Jet Limited“ ieškinį – pastaroji prašė panaikinti Valstybinio patentų biuro šių metų sausį priimtą sprendimą.
Pasak teismo, „GetJet Airlines“ pateikė įrodymus, kad ji naudojo ženklą „Getjet“ nuo 2014 metų lapkričio iki 2019 metų lapkričio.
Buvusios „TV pagalbos“ gelbėtojos gyvenime – pokyčiai: nėrė į naują veiklą
Iš televizijos ekranų dingusi buvusi „TV pagalbos“ žvaigždė Deimantė Šmitė nesėdi sudėjusi rankų – motinystė moterį pastūmėjo į verslą ir visai neseniai Kaune duris atvėrė jos kartu su gera drauge Simona Valentinavičiene kuriamų drabužių studija.
Drabužius draugės ir kolegės kuria jau kone ketverius metus. Įdomiausia, jog jų pasirinkta sritis toli gražu nėra dažna Lietuvoje – jos siūlo drabužius, pritaikytus žindančioms moterims.
Po titulo atsisakymo – nauji nemalonumai Harry ir Meghan
Nusprendus, kad Princas Haris ir jo amerikietė žmona Meghan Markle nebegalės naudotis savo „Karališkųjų didenybių“ titulais, pasaulis ėmė svarstyti, ką jie veiks toliau. Be to, kilo ir begalės klausimų dėl jų prekės ženklo „Sussex Royal“.
Kanadoje, Britų Kolumbijos provincijoje, esančio Viktorijos miesto gyventojai netveria džiaugsmu – netoliese įsikūrė princas Haris su žmona Meghan Markle ir pradėjo savo privatų gyvenimą be „Karališkųjų didenybių“ titulų.
Jaunieji konservatoriai pašiepė Skvernelį: registravo prekės ženklą „Premjero gatvė“
Jaunųjų konservatorių lyga Lietuvos prekių ženklų duomenų bazėje registravo prekės ženklą „Premjero gatvė“. Paraiška pateikta JKL vardu, registracijos mokestį jaunieji konservatoriai sumokėjo iš asmeninių lėšų. Prekės ar paslaugos, kurios priskiriamos registruotam ženklui, registro pažymoje įvardijamos kaip „politinių susirinkimų rengimas“, rašoma išplatintame pranešime žiniasklaidai.
Skvernelis rėžė dėl viešo laiško: atsakau aiškiai
Paaiškėjus, kad premjeras Saulius Skvernelis prezidento rinkimuose naudotą šūkį „Tėvynės labui“ užregistravo kaip prekės ženklą, kilo visuomenės pasipiktinimas. Į tai sureagavo ir žurnalistas Edmundas Jakilaitis, trečiadienio rytą paskelbtas įrašą savo „Facebook“ paskyroje. Netrukus pats premjeras pasidalino atsakymais į klausimus dėl prekės ženklo registravimo.
„Šiandien sulaukiau klausimų dėl prekės ženklo „Tėvynės labui“ registravimo.
IKI kviečia atrasti aplinkai draugišką „Bio Village“ produkciją ir siūlo rinktis sveikesnį maistą kasdien
Prekybos tinklo IKI privačių prekių ženklų šeimą neseniai papildė „Bio Village“ simboliu pažymėta produkcija. Patrauklią pirkėjui ją daro ne tik kilmės šalis – aukštos kokybės gastronominiais gaminiais garsėjanti Prancūzija, bet ir ekologiškas gamybos būdas, tvari pakuotė. Stebima, jog pastaraisiais metais pirkėjai vis dažniau skaito etiketes ieškodami ne tik skanių ir geros kokybės gaminių už patrauklią kainą, bet ir ypatingą dėmesį skiria jų pagaminimo būdui, pakuotei.
G.Vainausko kerštas: siekia registruoti prekės ženklą „Rytas“
Buvęs Vilniaus „Ryto“ savininkas Gedvydas Vainauskas, panašu, liko nepatenkintas naujuoju savo anksčiau valdytos komandos pavadinimu. „Verslo žinios“ skelbia, kad žiniasklaidos grupę UAB „Lietuvos rytas“ valdantis Vainauskas patentų biure yra pateikęs paraišką registruoti prekės ženklą „Rytas“. Tai Vainauskas padarė dar birželio mėnesį – po krepšinio klubo paviešintos žinios apie pavadinimo keitimą.
„Naujoji Rūta“ negalės žymėti saldainių „Meškutė šleivakojė“ ženklu
Koncerno „Achemos grupė“ valdoma Šiaulių šokolado ir saldainių gamintoja „Naujoji Rūta“ negalės savo gaminamų saldainių žymėti prekės ženklu „Miška kosolapyj“ (liet.
Atskleidė, kiek sekėjų reikia norint tapti nuomonės formuotoju ir užsidirbti
Socialiniais tinklais naudojasi daugybė žmonių, tad nenuostabu, kad ir verslai vis daugiau investuoja į reklamą juose. Vienas iš būdų – sumokėti daug sekėjų turinčiam asmeniui už produkto reklamą. Priešingai nei būtų galima pamanyti, tapti nuomonės formuotoju nereikia nė dešimties tūkstančių sekėjų.
Lietuva skinasi kelią į prekių ženklus
Teisingumo ministerija 2017 metais išdavė 29 leidimus prekių ženkluose naudoti valstybės pavadinimą ir Lietuvos valstybės simbolius herbą, vėliavą ar kitus valstybės heraldikos objektus, dalis naujų prekių ženklų skirti šimtmečiui. Ministerija antradienį pranešė, kad pernai taip pat keturis kartus atsisakyta išduoti leidimą naudoti Lietuvos vardą prekių ženkluose.
Kaip „Facebook“ versliuką paversti visiems žinomu prekės ženklu?
Socialiniai tinklai užvaldo vis didesnę gyvenimo dalį – ten galima ir bendrauti, ir sužinoti naujienas, ir apsipirkti. Jie gali tapti ir startine pozicija sėkmingam verslui. Svarbiausia – tinkama strategija ir produktas. Konferencijoje „Login 2017” kalbėta, kaip būtent „Facebook“ tinkle užsimezgusį verlsą paversti visiems puikiai žinomu prekės ženklus. Pirmiausia atkreiptinas dėmesys, kad viskam yra niša, svarbiausia išsiskirti.
„Statoil“ degalinės keičia pavadinimą
Vienas Lietuvos mažmeninės degalų prekybos lyderių, Kanados kapitalo degalinių tinklas „Statoil“ pradėjo keisti pavadinimą į „Circle K“. Į prekės ženklo keitimą tinklo operatorė „Circle K Lietuva“ šiemet investuos 4 mln. eurų, o didžioji investicijų dalis teks degalinių išorės konstrukcijų atnaujinimui. Šalyje dirba keturios specialios techninių instaliacijų komandos, kurios Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje jau pradėjo keisti ant degalinių stoginių esančius pagrindinius logotipus.
Po „Lidl“ atėjimo į rinką pozicijas susigrąžino tik vienas prekybos tinklas
Žiniasklaidos planavimo ir pirkimo agentūra „Inspired UM“ paskelbė beveik metus trukusio prekybos tinklų tyrimo rezultatus. Unikalia „Share of heart“ (liet. „Širdies dalis“) metodologija pagrįsto tyrimo tikslas buvo išsiaiškinti, kaip gyventojų prekybos tinklų pasirinkimą ir simpatijas paveikė praėjusiais metais į Lietuvą atėjęs „Lidl“. Rezultatai rodo, kad nusistovint mažmeninei rinkai, tik „Maxima“ prekės ženklas sugebėjo susigrąžinti vartotojų simpatijas.
Maskvos saldainių fabrikas bylinėjasi su Šiaulių įmone „Naująja Rūta“
Maskvos konditerijos fabrikas „Krasnyj Oktiabr“ bylinėjasi su koncerno „Achemos grupė“ valdoma Šiaulių šokolado ir saldainių gamintoja „Naujoji Rūta“ dėl saldainių, kuriuos Lietuvos fabrikas gamina Vokietijos rinkai, pakuotės dizaino. Vilniaus apygardos teismas lapkričio 18 dieną Maskvos fabriko prašymu laikinai uždraudė „Naujajai Rūtai“ žymėti šokoladinius saldainius taip pat, kaip ir Maskvos fabriko saldainiai „Miška kosolapyj“ (liet.
Lietuviai kokybę labiausiai sieja su Taylor Swift, Rūta Meilutyte, „Samsung“ ir „Žalgiriu“
Jei leistų finansai ir kokybė būtų vienintelis lemiamas veiksnys perkant prekę ar paslaugą, daugelis Lietuvos vartotojų rinktųsi „Samsung“ mobilųjį telefoną, apsilankytų dainininkės Taylor Swift koncerte ir pirktų bilietus į „Žalgirio“ rungtynes, – tokius rezultatus atskleidė tarptautinės Ciuriche (Šveicarija) įsikūrusios organizacijos ICERTIAS („International Certification Association GmbH“) Lietuvoje atliktas tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“. Tyrimo metu Lietuvos vartotojai rinko kokybiškiausiu...
Pirkėjų psichologija: kokią įtaką mums daro produkto pakuotė?
Trečdalis sekundės – tiek pakanka, kad pirkėjas parduotuvėje apsispręstų, pirkti prekę ar ne. Pasak rinkos specialistų, priimdamas sprendimą, pirkėjas reaguoja impulsyviai. Kyla klausimas – kodėl per tokį trumpą laiką jis pasirenka tą, o ne kitą prekę? Atsakymas – pakuotė. Ji vaidina vieną iš lemiamų veiksnių pirkimo procese. Pakuotės forma ir spalva – tai vieni pirmųjų dalykų, kurie patraukia pirkėjo dėmesį.
Mažėja ginčų dėl prekių ženklų
Valstybinis patentų biuras fiksuoja mažėjantį ginčų dėl prekių ženklų skaičių. Vieni spėja, kad verslininkai atidžiau vertina galimą panašumą į anksčiau registruotus ženklus, kiti tvirtina, jog kopijuojama, bet sumaniau.
Prekės ženklas: kaip jis vertinamas šiandien?
Šiais laikais verslo sąlygos yra kur kas palankesnės negu anksčiau, todėl įmonės ieškodamos vietos po saule vis labiau ima suvokti prekės ženklo svarbą. Vienas svarbiausių reikalavimų geram prekės ženklui – išskirtinumas. Kitaip tariant – gebėjimas išsiskirti nuo kitų rinkoje esančių konkuruojančių produktų. Kur slypi tvirto ir vertinamo prekės ženklo paslaptis? Sukurta vertė lieka ilgam Kruopščiai ir atsakingai pasirinktas prekės ženklas yra labai svarbi įmonės turto dalis.
Mada ar „liga“: lietuviai savo namus ėmė puošti garsiais prekės ženklais
Lietuvių išradingumui, pasirodo, nėra ribų. Naujakuriai savo namus pradėjo marginti garsiausių pasaulyje prekės ženklų spalvomis ir formomis. Štai, netoli Kauno stovi prabangių mados namų “Burberry” raštais išmargintas namas, o netoli Raseinių – sportininkų svajonė - didžiuliu „Adidas“ logotipu ir trimis juostelėmis papuoštas gyvenamasis namas. „Adidas“ namas Sujainių kaime tapo tikru traukos centru.
Prekės ženklo svarba
Prekės ženklo svarba įmonės veikloje. Kokia ji? Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus „Žinių radijo“ laidoje „Verslo bitės“ pabrėžė, jog svarbu, kad prekės ženklas kurtų vertę įmonei, jos produktams ar teikiamoms paslaugoms, jos žinomumui: „Taip turi galvoti ir didelis, ir mažas verslas. Priešingu atveju, bus gerokai sunkiau prekei atsirasti ir lentynoje, ir pirkėjo krepšyje.
Grasinimas kauniečiams: „Sakalai“ gali virsti krepšinio klubu „Žalgiris“
„Jei Kauno krepšinio klubui „Žalgiriui“ leis naudoti šį žymenį futbole, tuomet pripažinsime, kad Lietuvoje nėra sporto pamatų ir Vilniaus „Sakalai“ taps Vilniaus krepšinio klubu „Žalgiris“, - atšovė sostinės „Žalgirio“ futbolo klubo vadovė Vilma Venslovaitienė, paklausta ar susitaikytų su pralaimėjimu teisme. Vasario 18 dieną Kauno krepšinio klubas „Žalgiris“ paskelbė, kad Kauno futbolo klubas „Spyris“ vadinsis „BC Žalgiriu“. „Mes iš karto protestavome.
Žinomiausi Lietuvos prekės ženklai kuria nacionalines šventes
Prekės ženklo žinomumas apibūdina vertę, kurią gali gauti jo valdytojas turėdamas gerai atpažįstamą ir žinomą prekės ženklą. Tokiais prekės ženklais pažymėti produktai generuoja daugiau pelno, nei niekam nežinomi, neretai vartotojas žinomą prekės ženklą susieja su pasitikėjimu, tam tikru pažadu.
TOP-20: geriausių prekės ženklų pasaulyje
„Interbrand“ kiekvienais metais sudaro 100 geriausių pasaulio prekinių ženklų sąrašą, kuris vertinamas visame pasaulyje. Pristatome pirmas 20 vietų, kurias užėmė geriausi iš geriausių, beje, dauguma geriausių prekės ženklų priklauso JAV.
Į Lietuvos kavos rinką ateina naujas žaidėjas
Besiplečianti Lietuvos kavos rinka sulaukė naujo konkurencingo žaidėjo iš Italijos – prekės ženklo „Kimbo“, kuris jau spėjo užkariauti 11,9 proc. Italijos rinkos ir šiuo metu populiarumu nusileidžia tik vienam kavos prekės ženklui. Rinkos specialistų teigimu, vienas pagrindinių didmenininkų kriterijų, renkantis importuojamus produktus, yra kaina, tačiau plečiantis rinkai ir kintant vartotojų poreikiams, prognozuojamas kavos gamintojų lyderių persiskirstymas.
„Huawei“ – geriausių pasaulio prekių ženklų sąraše
Šiais metais „Huawei“ tapo pirmąja Kinijos bendrove, patekusia į „Interbrand“ geriausių pasaulio prekių ženklų šimtuką, ir jame užėmusia 94 vietą. Kiekvienais metais pasaulinė konsultacijų bendrovė „Interbrand“ sudaro prekių ženklų reitingą, vertindama jų finansinius rezultatus, padėtį, stiprumą. „Interbrand“ teigimu, kartu su augančiomis išmaniųjų telefonų pardavimų apimtimis, dabar užimama 20 proc.
Varėnos kraštas pristato naują prekės ženklą
Varėnos kraštas pristato naują, patrauklų prekės ženklą, kuris siūlo šį rajoną pamatyti plačiau, įsižiūrėti įdėmiau ir atrasti daugiau. Naujasis ženklas kvies dar nebandytais maršrutais ieškoti nepatirtų įspūdžių, išlaisvinti savo nuotykių troškimą ir kūrybines galias, įsiklausyti į gamtos ritmą. Naująjame Varėnos rajono prekės ženkle dera tradicijos ir šiuolaikiškumas.
Kas paslėpta garsiausiuose prekės ženkluose? (II)
Daug žmonių pasaulyje tiesiog kraustosi iš proto dėl garsiausių prekės ženklų – jie dienų dienas laukia pasirodant naujausios produkcijos, yra pasiryžę už ją mokėti didžiulius pinigus ir net grumtis dėl jų su kitais ženklo gerbėjais. Tačiau ar tokie prekės ženklų gerbėjai žino, kas užkoduota jų mėgstamuose prekės ženkluose? O gal dauguma nė nenutuokia, kad prekės ženklai dar turi ir užkoduotas žinutes? Buzzfeed.com siūlo pažiūrėti ir įvertinti.
Kas paslėpta garsiausiuose prekės ženkluose? (I)
Daug žmonių pasaulyje tiesiog kraustosi iš proto dėl garsiausių prekės ženklų – jie dienų dienas laukia pasirodant naujausios produkcijos, yra pasiryžę už ją mokėti didžiulius pinigus ir net grumtis dėl jų su kitais ženklo gerbėjais. Tačiau ar tokie prekės ženklų gerbėjai žino, kas užkoduota jų mėgstamuose prekės ženkluose? O gal dauguma nė nenutuokia, kad prekės ženklai dar turi ir užkoduotas žinutes? Buzzfeed.com siūlo pažiūrėti ir įvertinti.
Ar lietuviai vis dar nenori mokėti už prekės ženklą?
Paskelbtas vertingiausių prekės ženklų šimtukas į antrąją vietą nusiritusį iki šiol vertingiausiu laikytą Apple prekės ženklą, kurį aplenkė Google. Toliau vertingiausių eilėje rikiuojasi IBM, Microsoft ir McDonald‘s prekės ženklai.
TOP 10: vertingiausi pasaulyje futbolo klubų vardai kaip prekės ženklas
Kaip ir kiekvienais metais finansų ekspertų kontora „Brand Finance“ paviešino vertingiausių pasaulio futbolo klubų kaip prekės ženklų sąrašą. Kas puikuojasi jo viršuje? Kurią poziciją užima UEFA Čempionų lygos nugalėtojas Madrido „Real“? Kas šoktelėjo į dešimtuką net iš 24 pozicijos? Balsas.lt pateikia visą dešimtuką. 10. „Paris St-Germain“
Vardo rinkos vertė: 237 mln. eurų (prieš metus – Nr. 24)
9. Dortmundo „Borussia“
Vardo rinkos vertė: 240 mln. eurų (prieš metus – Nr.
Didžiausią šuolį geriausios reputacijos kompanijų šimtuke šiemet padarė „Samsung“
Reputacijos institutas – tarptautinė reputacijos korporacija, kuri organizuoja didžiausią kasmetinį reputacijos tyrimą pasaulyje - įvertino 100 įmonių reputaciją 2014 metais. Reputacijos instituto duomenimis, 2014 metais didžiausią šuolį geriausios reputacijos kompanijų lentelėje padarė technologijų korporacija „Samsung“. Ji tapo antra geriausia įmone Europoje ir pakilo į top geriausių pasaulio įmonių dešimtuką.
Ką mums parodo išpardavimai arba kiek permokėjote už savo marškinius?
Kalėdiniai išpardavimai, „juodasis penktadienis“ (angl. „Black Friday“) ar didžiųjų prekės ženklų išparduotuvės siūlo ne tik galimybę įsigyti norimus produktus pigiau, bet ir pamatyti, kiek permokame už tam tikrą prekę. Be to, tai padeda įvertinti tikrąjį kainos ir kokybės santykį. Tiesa, mažinti senų kolekcijų kainą yra įprasta ir suprantama daugumos drabužių parduotuvių praktika.
10 stipriausių technologinių prekės ženklų
Nors kai kurie vartotojai teigia nuvargę nuo kompanijos „Apple“ rinkodaros stiliaus, ji toliau išlieka vienu iš stipriausių prekinių ženklų visame pasaulyje, rašoma portale BusinessInsider.com. Prekinio ženklo strategijos bendrovė „CoreBrand“ išleido savo sudarytą įtakingiausių prekės ženklų šimtuką. Nors kompanija „Apple“, pasirodydama pirmajame dešimtuke turbūt nenustebintų nė vieno, pateikiame jums visą sėkmingiausiųjų technologijų įmonių dešimtuką.
Keičiasi kartos – kinta ir reklama: kaip reklamuoti produktą tūkstantmečio kartai
Laura Juozaitytė / Ekonomika.lt „Kuo artimesni jūsų prekės ženklui jausis vartotojai, tuo nuoširdžiau ir įtaigingiau jie jus rekomenduos savo šeimai ir draugams“, - teigia Joeri Van den Berghas, vienas pasaulinės naujosios kartos tyrimų agentūros „InSites Consulting“ įkūrėjų. Rinkodaros ekspertų pripažintos knygos „Kaip garsiems prekės ženklams išlikti populiariems“ bendraautorius yra dirbęs su tokiais prekiniais ženklais kaip „Lego“, „Sony“, „MTV Networks“, „Danone“ ir daugybe kitų.
Rūkykite ir gerkite arba kai rinkodara peržengia ribas
Rinkodara, reklama, viešieji ryšiai – tai būdai, kaip privesti vartotoją pirkti, vartoti, reklamuoti ar net pamilti prekės ženklus. Dažnai net liaudiškai sakoma, jog tai velnio neštos disciplinos, verčiančios žmones pirkti tai, ko jiems nereikia, ar daryti tai, ko jie nenori. Tiesa, 21-ajame amžiuje apstu institucijų, kurios siekia rinkodaros gudrybes sutalpinti į tam tikras normas, taip neperžengiant įstatymų. Tačiau yra tokių vietų, kur rinkodara stoja kur kas aukščiau visuomenės normų.
Malda visiems dievams
Aušrinė Šėmienė Į savamokslės audėjos dirbtuvę ant sostinės Tauro kalno japonai turistai išmynė takus. Jos archajiško grožio drabužiais rengiasi užsienyje gyvenančios lietuvės, aksesuarais namus puošia tautiečiai. Kraujo šauksmas Mokslininkai teigia, kad audimą išrado neolito žmonės. Lietuvoje kanapinių, lininių ir vilnonių dvinyčių bei trinyčių randama bemaž 2 tūkst. metų senumo.
Lietuvoje registruojama daugiau išradimų ir naujų prekių ženklų
Valstybinis patentų biuras (VPB) 2013 m. užregistravo 10,5 proc. daugiau patentų paraiškų nacionaliniams išradimams nei 2012 m. Taip pat per praėjusius metus paaugo ir prekių ženklų registracijų skaičius. 2013 m. VPB iš viso gavo 5 865 paraiškas pramoninės nuosavybės objektams (išradimams, dizainui, prekės ženklams registruoti), t. y. 26,7 proc. daugiau nei 2012 m. 2011 m. buvo gautos 4 629 paraiškos. „Šie skaičiai yra džiuginantys ir jie liudija, kad patentų sistema atsigauna.
Ką daryti, kad klientai pamėgtų jūsų prekės ženklą
Vienas svarbiausių dalykų, kurių siekia įmonių vadovai – tai sukurti tokią strategiją, kuria vadovaujantis jūsų esami ar potencialūs klientai pamėgtų prekinį ženklą. Pastebima, kad šiais laikais rinkodara keliasi į skaitmeninę erdvę ir tai jau yra nebėra tik skaičiai, rašo inc.com. Dažnai pamirštama, kad klientai perka remdamiesi savo emocijomis, be to jiems svarbu kokį įvaizdį ar net jausmus kelia atitinkama prekė.
„Peugeot“ ženklas nebebus vien tik prancūzų
„Peugeot-Citroen“ koncerno valdyba pritarė siūlymui padidinti akcijų paketą iki trijų milijardų eurų ir dalį jų parduoti Kinijos įmonei Dongfeng ir Prancūzijos valstybei. Šis žingsnis taps nauju etapu didžiausio Prancūzijos automobilių koncerno istorijoje, mat jis dar nuo 1896-ųjų metų priklausė „Peugeot“ šeimai. Įvykdžius šį planą, „Peugeot“ šeima, Prancūzijos vyriausybė ir Kinijos Dongfeng valdys koncerną lygiomis dalimis ir nei vienas neturės lemiamos balsų daugumos.
„Bitkoinai“ gali padėti jūsų prekės ženklui
Nors nėra sutariama, ar sparčiai populiarėjanti elektroninė valiuta „Bitcoin“ yra alternatyva įprastiems pinigams, ar veikiau dar viena finansų piramidė, niekas nepaneigs fakto, kad elektroniniai pinigai padeda verslui pritraukti klientų, rašo CNBC. Puikiausias „bitkoinų“ sėkmės įrodymas – milijardieriaus Richardo Bransono pareiškimas, kad norintieji užsisakyti bilietus į šio kuriamą kelionių į kosmosą programą, galės atsiskaityti ir elektronine valiuta.