„Alkis naujovėms ir siekis kasdien daryti viską, kad mūsų pirkėjų kasdiena būtų lengvesnė, yra tai, kas „Iki“ jau daugiau nei 30 metų padeda pelnyti klientų lojalumą. Esame rinkos inovatoriai, nuolatos ieškantys naujų būdų, kad apsipirkimo kelionė būtų dar sklandesnė. Šie metai bus ne mažiau intensyvūs, tad į pokyčius norime aktyviau įtraukti ir mūsų pirkėjus. 10 jų pakviesime reguliariai dalintis savo įžvalgomis, kurios padės mums tobulėti“, – sako N. Kvietkauskaitė.
„Iki – arčiau tavęs“: su tokiu šūkiu pirkėjus pasitinka kiekviena „Iki“ parduotuvė. Turėdamas vieną plačiausių parduotuvių tinklų Lietuvoje, fiziškai „Iki“ visuomet yra šalia savo pirkėjų. To siekiama ir emociniame lygmenyje.
„Artumas reiškia norą giliau suprasti vartotojų lūkesčius ir kaip juos galime geriau patenkinti. Geriau pažindami savo klientus, įsiklausydami į jų atsiliepimus mes greičiau gebame prisitaikyti prie kintančių jų poreikių. Pirkėjai labai tiesiogiai pajunta mūsų pastangų rezultatus – apsipirkti tampa dar patogiau, lengviau“, – pažymi „IKI Lietuva“ generalinė direktorė.
Pasak N. Kvietkauskaitės, toks vertybinis požiūris savo ruožtu kuria ir patirtį, kuri neapsiriboja vien apsipirkimu – jis stiprina klientų pasitikėjimą. „Bet visada galima kilti aukščiau, ir su „Iki“ klientų valdyba šį santykį dar labiau puoselėsime. Turime dar daug idėjų, kaip savo klientams pagerinti apsipirkimo kelionę, tad kiekvienas jų pačių balsas ir kiekviena nuomonė mums padės tą daryti efektyviau. Iš to išloš visi „Iki“ pirkėjai“, – sako bendrovės vadovė.
Į 10 vietų – arti 1200 kandidatų
Sausio mėnesį paskelbusi atrankos pradžią, į 10 naujosios „Iki“ klientų valdybos narių pozicijų sulaukta beveik 1200 kandidatų anketų. Atrankos procesas jau vyksta, ir savo nuomonę išsakyti norinčių žmonių komanda veiklą pradės balandžio mėnesį.
„Iki“ klientų grupė bus kviečiama teikti atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus ir paslaugas. Tikslas – tobulėjimas. Jų nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.
„Be galo džiugina, kad prisijungti prie naujovės panoro patys įvairiausi pirkėjai: nuo studentų iki pensinio amžiaus pirkėjų, nuo gyvenančių didmiesčiuose iki mūsų pirkėjų mažuose miesteliuose. Tai atspindi ir kasdienį mūsų klientų srautą – esame tinklas kiekvienam pirkėjui, kad ir kokie jo poreikiai būtų“, – sako Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė.
„Iki“ klientų valdyba turės galimybę iš arčiau susipažinti su prekybos tinklo veikla ir pasidalinti savo grįžtamuoju ryšiu. Jos nariai rinksis į gyvus susitikimus, kurie vyks kartą į du mėnesius. Jų metu bus pristatyti svarbiausi einamieji darbai ir kampanijos, nariai teiks atsiliepimus apie „Iki“ ateities planus ir aptars artimiausius pokyčius ar projektus.
„Iki“ taip pat kreipsis į „Iki“ klientų valdybos narius, kad jie pateiktų naujų idėjų ar atsiliepimų apie konkrečius produktus ir paslaugas bei užtikrintų, jog jos yra geriausias sprendimas visiems klientams.
Už dalyvavimą „Iki“ klientų valdybos veikloje nariai gaus papildomų naudų, kurios bus suteiktos „Iki“ dovanų kortelėmis net iki 200 Eur sumai.
„Nekantriai laukiame „Iki“ klientų valdybos veiklos starto, kadangi nuoširdus grįžtamasis ryšys mums leis tobulėti ir kurti dar geresnę apsipirkimo patirtį visiems. Klientų valdybos nariais bus kasdieniai pirkėjai, todėl jų atsiliepimai – tiek teigiami, tiek neigiami – mums yra vertingiausi. Tai padės įsitikinti, kad „Iki“ priimtų klientams naudingiausius sprendimus“, – pažymi V. Budrienė.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 244 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.