„Po pernai priimto sprendimo parduoti verslą Rusijoje ir vėliau vykusio plataus masto jo atskyrimo nuo likusios „Carlsberg Group“ dalies proceso, šiandien „Carlsberg“ pasirašė susitarimą dėl jo pardavimo“, – teigiama grupės pranešime.
„Sandoriui būtinas Rusijos reguliavimo institucijų pritarimas, įskaitant specialiosios vyriausybinės komisijos“, – nurodo „Carlsberg“, pažymėdama, jog dėl to sandorio, kurio vertės nėįvardija, užbaigimo terminai kol kas nėra aiškūs.
Pranešime pažyma, jog įmonės Rusijoje pardavimas neturės įtakos grupės 2023-aisiais planuojamoms įplaukoms.
Planus pasitraukti iš Rusijos „Carlsberg“ paskelbė pernai kovą, o netrukus po to sustabdė investicijas ir eksportą į Rusiją, nutraukė reklamą Rusijos rinkoje ir nustojo šioje šalyje gaminti savo pagrindinio prekės ženklo „Carlsberg“ alų.
Danijos bendrovė įsigijo „Baltika“ akcijų 2000 metais, 2008-aisiais jos tapo pagrindine akcininke, vėliau – vienintele.
„Baltika“ yra antra pagal dydį alaus gamintoja Rusijoje, turinti aštuonias gamyklas.
Nyderlandų „Heineken“ taip pat paskelbė apie planus pasitraukti iš Rusijos rinkos, o Belgijos „Anheuser-Busch InBev“ (AB InBev) nusprendė parduoti gamybos aktyvus Rusijoje ir Ukrainoje valdančios bendros įmonės su Turkijos „Anadolu Efes“ nekontrolinį akcijų paketą.