• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Tęsiantis Rusijos pradėtam karui prieš Ukrainą, „Volfas Engelman“ pirmasis iš alaus gamintojų pradėjo žymėti savo produkciją specialiu ženklu su ukrainietiška simbolika. Juo bravoro gaminiai žymimi dar nuo praėjusių metų gruodžio ir aludariai taip jau paženklino apie 80 proc. gaminamų produktų. Specialus ženklas, panaudotas ant bendrovės produkcijos, vaizduoja vientisos Ukrainos žemėlapį su šiuo metu okupuoto Krymo pusiasalio teritorija. Tokią emblemą bravoras įkėlė į oficialią įmonės interneto svetainę, suteikė teises ją naudoti viešai ir ragina kitus verslus ja taip pat ženklinti savo produktus.

Tęsiantis Rusijos pradėtam karui prieš Ukrainą, „Volfas Engelman“ pirmasis iš alaus gamintojų pradėjo žymėti savo produkciją specialiu ženklu su ukrainietiška simbolika. Juo bravoro gaminiai žymimi dar nuo praėjusių metų gruodžio ir aludariai taip jau paženklino apie 80 proc. gaminamų produktų. Specialus ženklas, panaudotas ant bendrovės produkcijos, vaizduoja vientisos Ukrainos žemėlapį su šiuo metu okupuoto Krymo pusiasalio teritorija. Tokią emblemą bravoras įkėlė į oficialią įmonės interneto svetainę, suteikė teises ją naudoti viešai ir ragina kitus verslus ja taip pat ženklinti savo produktus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, tokį savo produkcijos ženklinimą bravoras panaudojo pirmas ir vienintelis Lietuvoje. Jo teigimu, šios specialios emblemos su vientisos Ukrainos ženklu tikslas – užkirsti kelią nelegaliam bendrovės produktų eksportui į Rusijos rinką.

REKLAMA

„Tokį sprendimą priėmėme siekdami atgrasyti tuos, kurie laužo susitarimus ir nori pasipelnyti iš esamos situacijos. Taip siekiame apsaugoti mūsų bravorą nuo įmonei daromos reputacinės žalos. Nors šis ženklas mažas, jis teikia didelę apsaugą. Todėl kviečiame visą Lietuvos verslą ukrainietiška simbolika ženklinti savo produkciją ir skleisti žinią pasauliui apie vientisą Ukrainą“, – sako M. Horbačauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Norėdami paraginti šalies įmones sekti bravoro pavyzdžiu, aludariai suteikė visas teises šį ženklą naudoti viešai. Todėl kiekvienas tokią emblemą gali atsiųsti iš bendrovės oficialios svetainės www.volfasengelman.lt.

Tai padaryti M. Horbačauskas itin kviečia tarptautinius alaus ir nealkoholinių gėrimų gamintojus, kurie savo produkcija prekiauja tiek Lietuvoje, tiek Rusijos prekybos tinkluose. Anot bravoro vadovo, iš šalies agresorės rinkoje dominuojančių užsienietiškų prekių ženklų didžiausią dalį sudaro „Calsberg“, „Tuborg“, „Grinbergen“, „Kronenburg“, „Heineken“, „Pepsi“, „Redbull“, „Monster“ ir kiti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Patys ukrainietiška simbolika jau esame pažymėję apie 80 proc. savo produkcijos. Džiaugiamės, kad toks sprendimas pasiteisino. Su šiuo ženklu veždami mūsų gaminius nesąžiningi platintojai ypač rizikuoja. Rusijos įstatymai ir galimos bausmės už prekybą taip pažymėta produkcija yra išties griežtos. Tokiais atvejais gresia netgi kalėjimas. Dėl šio mūsų žingsnio į Rusiją nelegaliai patekusios produkcijos turėtų nebelikti jau artimiausiu metu, nes baigsis produktų galiojimo laikas“, – pabrėžia M. Horbačauskas.

Pasak jo, likusi dalis bendrovės gaminių vientisos Ukrainos ženklu bus pažymėti iki šių metų pabaigos. „Mūsų tikslas – toliau visapusiškai palaikyti ir remti ukrainiečius sunkioje jų kovoje dėl laisvės. Savo produkcijos ženklinimas yra vienas iš būdų Lietuvos bei pasauliniams prekių ženklams stabdyti paralelinio eksporto problemą. Ją būtina spręsti tokia ar kitomis alternatyvomis“, – akcentuoja M. Horbačauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų