B. Vanagas pasakoja, jog šiuolaikiniai automobiliai labai skiriasi nuo tų, kuriais buvo lenktyniaujama prieš 20 metų. Kaip pavyzdį jis pateikė komandos bolidą „Toyota Gazoo Racing Hilux“, kurio pakaba puikiai sugeria kelio nelygumus bei smūgius po šuolių. Tačiau, kaip sako lenktynininkas, nuo klaidų neapsaugo net pats geriausias sportinis automobilis.
Baltijos šalių rekordą Dakaro ralyje pasiekęs B. Vanagas atskleidžia, jog per daugiau nei du dešimtmečius trunkančią karjerą automobilių sporte „susirinko“ net 5 stuburo išvaržas. Turbūt daug kas pamena ir 2015 metų Dakarą, kuomet sugedus vairo stiprintuvui B. Vanagas susilaužė ranką. Na o dar šiais metais, „Dubai International Baja“ metu, po šuolio nuo kopos tuometiniam šturmanui Bartek Bobai suskaudo nugarą – paaiškėjo, jog tai buvo netinkamai priveržtų saugos diržų pasekmė.
Tiesa, galima paminėti ir tokias žinomas pavardes kaip „misteris Dakaras“ Stephane Peterhansel ir jo šturmanas David Castera. 2019 metų Dakare ekipažas taip ir nepasiekė finišo dėl avarijos, po kurios D. Castera patyrė nugaros traumą. Šiais metais čekų ekipažui Martinui Kolomy ir Jiri Strossas, deja, Dakaras pasibaigė dar testų dieną. Čekų bolidas vertėsi, po smūgio M. Kolomy skilo du nugaros slanksteliai.
Akivaizdu, jog automobilių sportas – pavojinga ir rimtas pasekmės sukelianti veikla.
Šiemet Dakaro ralyje B. Vanagas dalyvauja su naujuoju šturmanu Felipe Palmeiro. Iš Pietų Amerikos į Saudo Arabiją šiemet persikėlęs Dakaro ralis startuoja sausio 5 d. Džedos mieste. Dalyvių lauks 12 lenktynių dienų ir, kaip įprasta, viena poilsio diena. Ekipažams reiks įveikti 7,5 tūkst. kilometrų, iš kurių 5 tūkst. kilometrų lenktyniniu tempu. Dakaras ralis finišuos sausio 17 d. Qiddiya mieste, netoli Saudo Arabijos sostinės Rijado.