• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklas „Maxima“ klientams kartais pažeria ir nemalonių staigmenų. Praėjusią savaitę Panevėžyje, Klaipėdos g. esančioje parduotuvėje panevėžietė įsigijo kūdikiams skirtų kukurūzų. Tačiau pakuotėje buvo ne tik kukurūzai, bet ir kirmėlės.

Prekybos tinklas „Maxima“ klientams kartais pažeria ir nemalonių staigmenų. Praėjusią savaitę Panevėžyje, Klaipėdos g. esančioje parduotuvėje panevėžietė įsigijo kūdikiams skirtų kukurūzų. Tačiau pakuotėje buvo ne tik kukurūzai, bet ir kirmėlės.

REKLAMA

„Pirkau įvairius maisto produktus. Tarp jų – ir kūdikiams skirtos tyrelės. Tuo metu buvo pardavinėjami trijų rūšių kukurūzai. Pirkau tik morkų skonio kukurūzų lazdeles. Joms buvo akcija“, – naujienų portalui JP pasakojo pirkėja Kristina (tikrasis vardas redakcijai žinomas).

Deja, grįžusi namo ir pradariusi kukurūzų pakuotę, ji išvydo nemalonų reginį. Tarp kukurūzų rangėsi kirmėlės.

„Tikrai nesitikėjau, jog tarp vaikiško produkto gali būti toks radinys. Į prekybos tinką „Maxima“ nesikreipėme. Skundą parašiau Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai. Jie pradėjo tyrimą“, – kalbėjo panevėžietė.

REKLAMA
REKLAMA

Kokybės ekspertai atliko prekės patikrinimą

Prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė atsiprašė už susiklosčiusią situaciją.

REKLAMA

„Labai atsiprašome ir apgailestaujame dėl šios situacijos, kuri kol kas yra vienetinė. Maisto saugos ir kokybės užtikrinimas – mūsų veiklos prioritetas, todėl nedelsiant kokybės ekspertai visose „Maxima“ parduotuvėse atliko šios prekės patikrinimą.

Nors kitose pakuotėse kokybinių pažeidimų nebuvo rasta, tačiau iš prekybos išimame šią kukurūzų partiją iki kol bus atliktas išsamus tyrimas“, – aiškino moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat įmonė kreipėsi į gamintoją, informuodami apie produkcijos kokybės neatitikimą. „Mūsų kokybės ekspertai atliko ir kitų šio gamintojo prekių patikrinimą – kokybinių pažeidimų nerasta“, – pridūrė J. Vasiljevienė.

Įsigijus nekokybišką gaminį, grąžinami pinigai

„Didelį dėmesį skiriame, kad užtikrintume aukštą prekių kokybę ir esame labai dėkingi klientams, kurie pastebėję kokybinius pažeidimus, nedelsiant informuoja mus tiesiogiai. Tai leidžia iškart operatyviai imtis atitinkamų veiksmų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Klientai gali skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50, rašyti el. paštu [email protected] ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją. Įsigijus nekokybišką gaminį visada pirkėjams yra grąžinami pinigai. Šiuo atveju klientei irgi jau yra grąžinti pinigai“, – teigė Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė.

Teksto autorė: Samanta Ilonytė

O kodėl ponia nesitikėjo rašto kirminų vaikiškoje produkcijoje, iš kosmoso nusiłeidot.? Pakuotė uždaryta, todėl maxima čia ne prie ko. Pardavėjos irgi ne aiškerėgės, kad nuspėtų, kad pakelyje yra kirminukų. Pasitaiko visko gyvenime, kad tik tokios bėdos būtų. Visi protingi, iš karto visas tarnybas ant kojų sukelia.
O ką kirmėlės kaip tik vaikams, nereikia kramtyti. Dar ir yra baltymų. Nieko blogo. Jei žiogus, sreiges valgo. O ta mamyte akla arba Durna. Maxima nepakuoja ttu kukurūzų. Ot nupezusios super mamytės. Eikit dirbti. Sėdit vyrams ant sprando ir jieškot sliekų.
Prisižiureja cia tie vatnykai televizoriu visi visokiu CSI nebemoka nei pavalgyt eskit ble nesidaire :DDDD
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų