• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuviai jau ruošiasi Kalėdoms – pastarosiomis savaitėmis advento kalendorių paklausa e. prekybos centre „Pigu.lt“ šovė į viršų ir nurungė „iPhone“ išmaniųjų telefonų pardavimus.

Lietuviai jau ruošiasi Kalėdoms – pastarosiomis savaitėmis advento kalendorių paklausa e. prekybos centre „Pigu.lt“ šovė į viršų ir nurungė „iPhone“ išmaniųjų telefonų pardavimus.

REKLAMA

„Prekybos suaktyvėjimą advento kalendoriais, kurie pagyvina artėjančių švenčių laukimą, fiksavome jau spalio mėnesio pradžioje. Šiuo metu pardavimai toliau auga, o kulminacijos laukiame Juodojo penktadienio prekybos kampanijos metu – kaip ir praėjusiais metais“, – sako Nerijus Mikalajūnas, minėto e. prekybos centro komunikacijos vadovas.

Lietuviai šluoja advento kalendorius

Anot jo, įdomu tai, kad kasmet populiarėja ne tik vaikams, bet ir suaugusiems – tiek vyrams, tiek moterims – skirti advento kalendoriai.

Šiuo metu paklausiausių e. prekybos centro advento kalendorių trejetuką sudaro vaikiškas kosmetikos rinkinys, kalendorius žvejui ir 2024 metų Pasaulio futbolo taurės advento kalendorius, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

Minėto e. prekybos centro duomenimis, pirkėjai šiai prekei vidutiniškai išleidžia 18 eurų. Tuo tarpu Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje, kur veikia tai pačiai grupei priklausantis Marketplace‘as, advento kalendoriui įsigyti vidutiniškai skiriama 27 eurai.

„Artėjančias Kalėdų šventes pranašauja ne tik aktyvi prekyba advento kalendoriais. Mūsų lankytojai jau dairosi ir eglučių, ir kalėdinių lempučių“, – konstatuoja N. Mikalajūnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų