• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bavarijos federalinės žemės vadovybė siekdama paskatinti alternatyviais energijos šaltiniai varomų transporto priemonių populiarumą, netolimoje ateityje pastatys 100 vandenilio kolonėlių.
Šis Bavarijos federalinės žemės vadovybės sprendimas turėtų kaip reikiant išjudinti stagnuojančią vandeniliu varomų transporto priemonių gamybą ir be abejonės – prekybą. Šiai dienai vandeniliu varomų automobilių gausa nėra ypatingai didelė. „Audi“ vis dar testuoja vandeniliu varomą prototipą, BMW dar tik ruošiasi pradėti vandeniliu varomo „BMW X5“ gamybą. Tuo tarpu „Daimler“ koncernas pluša prie vandeniliu varomo vilkiko.
Kol transporto priemonių gamintojai dar tik planuoja tam tikrų modelių serijinę gamybą, Bavarijos federalinės žemės vadovybė teigia, jog naujas vandenilio kolonėlių tinklas bus naudingas ateityje, kai vandeniliu varomos mašinos taps kasdieniu reiškiniu.
Verta paminėti, jog vandenilio kolonėlės statomos galvojant ne apie lengvuosius automobilius, o apie komercinėms reikmėms skirtas mašinas: furgonus, autobusus ir vilkikus, kurie į atmosferą per vienerius metus išmeta milžinišką kiekį CO2.
Bavarijos federalinės žemės vadovybė taip pat skatins įmones, kurios pradės gaminti skystą organinį vandenilio nešėją  „Liquid Organic Hydrogen Carrier“ (LOHC) — jame vandenilis gali būti saugomas įprastoje temperatūroje. Tai supaprastina jo saugojimą ir transportavimą.

Bavarijos federalinės žemės vadovybė siekdama paskatinti alternatyviais energijos šaltiniai varomų transporto priemonių populiarumą, netolimoje ateityje pastatys 100 vandenilio kolonėlių.
Šis Bavarijos federalinės žemės vadovybės sprendimas turėtų kaip reikiant išjudinti stagnuojančią vandeniliu varomų transporto priemonių gamybą ir be abejonės – prekybą. Šiai dienai vandeniliu varomų automobilių gausa nėra ypatingai didelė. „Audi“ vis dar testuoja vandeniliu varomą prototipą, BMW dar tik ruošiasi pradėti vandeniliu varomo „BMW X5“ gamybą. Tuo tarpu „Daimler“ koncernas pluša prie vandeniliu varomo vilkiko.
Kol transporto priemonių gamintojai dar tik planuoja tam tikrų modelių serijinę gamybą, Bavarijos federalinės žemės vadovybė teigia, jog naujas vandenilio kolonėlių tinklas bus naudingas ateityje, kai vandeniliu varomos mašinos taps kasdieniu reiškiniu.
Verta paminėti, jog vandenilio kolonėlės statomos galvojant ne apie lengvuosius automobilius, o apie komercinėms reikmėms skirtas mašinas: furgonus, autobusus ir vilkikus, kurie į atmosferą per vienerius metus išmeta milžinišką kiekį CO2.
Bavarijos federalinės žemės vadovybė taip pat skatins įmones, kurios pradės gaminti skystą organinį vandenilio nešėją  „Liquid Organic Hydrogen Carrier“ (LOHC) — jame vandenilis gali būti saugomas įprastoje temperatūroje. Tai supaprastina jo saugojimą ir transportavimą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų