Nors visos organizacijos savo veiklą vykdo skirtinguose regionuose, juos vienija vienas ir tas pats tikslas – parodyti ar nauji automobiliai yra saugūs ir kokią apsaugą jie suteikia viduje sėdintiems keleiviams. Vis dėlto, net ir turint bendrą tikslą, automobilių gamintojai turi kitokių planų.
Dėl skirtinguose regionuose keliamų reikalavimų automobiliams ir jų saugai, skirtinguose saugumo bandymuose pasirodantys automobiliai gali sulaukti skirtingų įvertinimų. Pavyzdžiui, dėl griežtų ir aukštų reikalavimų Europoje, daugelis saugumo bandymuose pasirodančių modelių gauna pakankamai aukštus įvertinimus, tačiau kai kuriems modeliams iškeliavus, pavyzdžiui, į Pietų Ameriką, ten pasirodo gerokai prasčiau, mat gamintojai siekdami kuo labiau sumažinti automobilio kainą, atsisako tam tikros saugumo įrangos.
Žinoma, tam tikrų išimčių visada yra, tačiau „LatinNCAP“ saugumo bandymuose dalyvavęs kiniškas elektromobilis „JAC E10x“ bus prisimintas dėl visai kitų priežasčių. Pietų Amerikoje vykusiose bandymuose elektromobilis gavo žemiausią įmanomą įvertinimą. Be to, saugos bandymus teko nutraukti dėl pernelyg didelio padangų nusidėvėjimo.
„LatinNCAP“ vairuotojo ir suaugusių keleivių saugumą „JAC E10x“ automobilyje įvertino apvaliu nuliu. Dar blogiau yra tai, jog po avarijos elektromobilis automatiškai neišsijungia, todėl organizacijos ekspertai mano, jog po avarijos gali įvykti sprogimas.
Europoje „JAC“ prekės ženklas yra praktiškai nežinomas, tačiau Rusijos gyventojai šiandien gali „JAC“ bendrovės vadovams dėkoti už legendinės markės „Moskvič“ atgaivinimą, mat buvusioje „Renault“ gamykloje šiuo metu vyksta „JAC“ modelių surinkimo procesas, kurio pabaigoje automobiliams suteikiamas „Moskvič“ markės logotipas.
Vis dėlto, Rusijos gyventojai taip pat netrukus savo keliuose išvys šį karstą su keturiais ratais, mat „JAC“ ir „Kamaz“ šiuo metu derasi dėl galimybės Rusijoje surinkinėti saugumo bandymuose puikiai pasirodžiusį elektromobilį. E10x“
Kinijoje „JAC E10x“ kainuoja nuo 39 tūkst. juanių, arba nuo maždaug 5 200 eurų.