Ko gero, patys svarbiausi pokyčiai įvyko variklių gamoje. Nuo šiol C klasė bus komplektuojama tik su keturių cilindrų varikliais. Kiekvienas iš jų bus aprūpintas 48 voltų daline hibridine sistema bei integruotu starteriu-generatoriumi. Šie priedai papildomą jėgų pliūpsnį suteiks visiems benzininiams varikliams. Tereiks įminti akceleratoriaus pedalą iki dugno ir šios sistemos padės sugeneruoti papildomas 20 arklio galių ir 200 Nm sukimo momentą.
Variklių gamos dugne rasime „C180“ versiją bei 1,5 litro benzininį agregatą, išvystantį 170 arklio galių ir 250 Nm. Su šiuo varikliu C klasė iki 100 km/val. išsivynios per 8,6 sekundės. Jeigu to jums neužteks, tuomet žengsite žingsnį į priekį ir pasirinkite „C200“, taip pat su 1,5 litro motoru. Skirtumas tik tas, jog „C200“ versijoje jis išvystys 204 AG ir 300 Nm, bei iki 100 km/val. spurtuos per 7,3 sekundės.
Vis dėlto, pati įdomiausia C klasės versija, iki „AMG“ versijos pasirodymo, bus „C300“. 2 litrų, 4 cilindrų agregatą turėsianti versija pasiūlys 258 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą, kuris bus išvystomas 2000 - 3200 sūkių diapazone. Ši jėgainė C klasei suteiks galimybę iki 100 km/val. spurtuoti per maždaug 6 sekundes.
Jeigu nenorėsite atsisakyti dyzelinu varomų variklių – ne problema. Dyzelinu variklių gamoje išvysime dvi versijas: „C220 d“ ir „C300 d“. Pastaroji, be abejonės, turėtų sulaukti daugiausiai automanų dėmesio dėl savo dinaminių savybių: 265 AG , 550 Nm ir 0 - 100 km/val. per 5,7 sekundės.
„Mercedes-Benz“ taip pat pasiūlys modelį su įkraunama hibridine pavara. Ją sudarys „C300“ versijoje matytas benzininis motoras, tačiau jam kompaniją taip pat palaikys 130 arklio galių išvystantis elektros motoras bei 25,4 kWh talpos baterija, kurią, naudojant greitąjį įkrovimo būdą, visus išnaudotus elektrolitus sugrąžinsite per maždaug 30 minučių.
Bendrovės atstovai tikina, jog ši versija turėtų sudaryti nemažą pardavimų dalį, mat naudojant vien elektros energiją, C klasė galės nuvažiuoti maždaug 100 kilometrų distanciją, o to turėtų užtekti didmiesčių gyventojams, kurie didžiąją dalį laiko prasliūkina mažu greičiu.
Tuo tarpu didžiausią nusivylimą turėtų patirti „AMG“ versijų laukiantys entuziastai. Yra didžiulė tikimybė, jog „AMG“ versijos nebenaudos didingų ir nuostabiai skambančių 8 cilindrų variklių ir vietoje jų naudos hibridinę jėgainę, kurią sudarys keturi cilindrų motoras bei elektros motorų pora.
Jeigu C klasės variklių gama nebeatrodo panaši į E ar S klasės, likusiuose frontuose C klasė mažai kuo nusileidžia savo didiesiems broliams. Kaip ir naujos kartos S klasė ar neseniai atnaujinta E klasė, naujasis modelis paveldėjo naujos kartos multimedijos sistemą bei šūsnį technologijų, kurios vienokiu ar kitokiu būdu palengvina vairavimą.
Džiuginančių pokyčių sąraše taip pat yra LED tipo priekiniai žibintai, kuriuos bus galima net ir standartinėje įrangoje, o štai S klasėje pirmą kartą parodyti „Digital Light“ vardu pavadinta technologija slypės papildomos įrangos sąraše. Iš S klasės taip pat buvo paveldėtos galinės sėdynės, kurios nuo šiol gali turėti masažo funkciją, bei galinių vairuojamųjų ratų sistemą. Pastaroji automobilio apsisukimo spindulį sumažina net 43 centimetrais, iki 10,6 metro.
Naujos kartos modelis daugelyje Europos šalių, tame tarpe ir Lietuva, pasirodys vasaros pabaigoje.