• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Daimler“ koncerno vadovas „AMW Kongress“ konferencijoje oficialiai patvirtino,  jog „Mercedes-Benz“ sukurs elektrinę G klasės visureigio versiją. Jis taip pat patvirtino, jog koncerno vadovai anksčiau yra svarstę nutraukti populiaraus visureigio gamybą, tačiau sudėliojus visus už ir prieš buvo nuspręsta, jog G klasė privalo praeiti sudėtingą modernizacijos etapą.
Tą patvirtino ir Sascha Pallenberg, skaitmeninės transformacijos vadovas, kuris savo „Twitter“ paskyroje pacitavo naująjį „Daimler“ koncerno vadovą Ola Källenius.
Elektromobilių šalininkus pradžiugisianti žinia sukels tikrą galvos skausmą inžinieriams, kurie ir į taip sunkų visureigį turės sumontuoti kelis šimtus kilogramų sveriančias baterijas. Ne gana to, elektrinis G klasės visureigis privalės neprarasti jam būdingų pravažumo savybių.
Vis dėlto, elektrinis G klasės visureigis nėra utopinė idėja. Prieš porą metų, Austrijoje įsikūrusių „Kreisel Electric“ dirbtuvių specialistai, Arnoldo Švarcnegerio užsakymu, sukonstravo elektrinę G klasę.

„Daimler“ koncerno vadovas „AMW Kongress“ konferencijoje oficialiai patvirtino,  jog „Mercedes-Benz“ sukurs elektrinę G klasės visureigio versiją. Jis taip pat patvirtino, jog koncerno vadovai anksčiau yra svarstę nutraukti populiaraus visureigio gamybą, tačiau sudėliojus visus už ir prieš buvo nuspręsta, jog G klasė privalo praeiti sudėtingą modernizacijos etapą.
Tą patvirtino ir Sascha Pallenberg, skaitmeninės transformacijos vadovas, kuris savo „Twitter“ paskyroje pacitavo naująjį „Daimler“ koncerno vadovą Ola Källenius.
Elektromobilių šalininkus pradžiugisianti žinia sukels tikrą galvos skausmą inžinieriams, kurie ir į taip sunkų visureigį turės sumontuoti kelis šimtus kilogramų sveriančias baterijas. Ne gana to, elektrinis G klasės visureigis privalės neprarasti jam būdingų pravažumo savybių.
Vis dėlto, elektrinis G klasės visureigis nėra utopinė idėja. Prieš porą metų, Austrijoje įsikūrusių „Kreisel Electric“ dirbtuvių specialistai, Arnoldo Švarcnegerio užsakymu, sukonstravo elektrinę G klasę.

REKLAMA


Austrų projektas turėjo 80 kWh talpos baterijas, kurios buvo sumontuotos po variklio dangčiu ir vietoj degalų bako. Nors automobilis svėrė daugiau nei 2,2 tonos, elektrinė G klasė iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 5,6 sekundės.
Jeigu išsigandote – nurimkite. Serijinei gamybai paruoštas elektrinis G klasės visureigis pasirodys dar negreitai, tad dar kurį laiką turėsite galimybe pasidžiaugti vidaus degimo varikliu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų