• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Ištisus dešimtmečius gaminama „Mercedes-Benz“ G klasė visuomet pasižymėjo išskirtine trauka. Visgi, G klasė niekada nebuvo nei pats gražiausias, techniškai pažangiausias ar didžiausiu pravažumu pasižymintis visureigis pasaulyje, tačiau tai niekaip neįtakojo G klasės paklausos.


Ištisus dešimtmečius gaminama „Mercedes-Benz“ G klasė visuomet pasižymėjo išskirtine trauka. Visgi, G klasė niekada nebuvo nei pats gražiausias, techniškai pažangiausias ar didžiausiu pravažumu pasižymintis visureigis pasaulyje, tačiau tai niekaip neįtakojo G klasės paklausos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dešimtys skirtingų, automobilių puošyba užsiimančių įmonių, kasmet pristato eilę skirtingų projektų, su kuriais siekiama sudominti tikslinę G klasės pirkėjų auditoriją – žmones, kurie standartinio automobilio niekada neužtenka.

REKLAMA

Įprastai, daugelis tokių projektų būna panašūs. Kiekvienas iš jų turi keletą šauniai atrodančių aksesuarų, masyvius ratlankius ir padidintos galios variklį, tačiau „Mansory“ šį kartą nusprendė išlipti iš jau ir taip plačių savo rėmų.



Susipažinkite su „Mansory GronosCoupé EVO C“ – naujausiu „Mansory“ kompanijos projektu, su kuriuo bendrovė siekia pademonstruoti savo sumanumą ir išradingumą.

REKLAMA
REKLAMA

„Mansory“ teigia, jog visas procesas – nuo sudėtingo planavimo ir projektavimo etapo iki pirmųjų transporto priemonių pagaminimo – truko apie pusantrų metų.


Laikantis visų „Mansory“ tradicijų, bendrovė planuoja ribotą, nedidelę 8 vienetų „Gronos Coupé EVO C" seriją. Ji bus skirta tik patiems ištikimiausiems „Mansory“ klientams, kuriuos bendrovė atrinks pagal „One of One“ filosofiją, pagal kurią kiekvienas automobilis pristatomas kaip unikalus egzempliorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mansory Gronos Coupé Evo C

„Mansory“ sako, jog siekiant G klasę perdaryti iš keturių į dviejų durų automobilį, bendrovės inžinieriams reikėjo atlikti ganėtinai didelius kėbulo pakeitimus.


Pirmajame etape standartinis automobilis atsikratė visų keturių durų. Vėliau, vidurinis statramstis buvo pašalinamas, jog atsirastų pakankamai vietos priekinėms, ilgesnėms durims.

REKLAMA

„Šis perdarymas reikalauja daug techninių ir konstrukcinių pastangų. Ypač, kad būtų išlaikyta harmoninga automobilio išvaizda“, – sako „Mansory“.


Mansory Gronos Coupé Evo C

Kaip ir visuose perdarytuose „Mansory“ modeliuose, „Mansory Gronos Coupé Evo C“ salone taip pat netrūksta akivaizdžių patobulinimų.


Dėl perdaryto durų mechanizmo, „Mansory“ turėjo patobulinti priekines sėdynes, kurios dabar palengvina įlipimą į automobilį. Taip pat buvo įdiegtas naujas sėdynės sulankstymo mechanizmas, dėl kurio patekimas ant galinių sėdynių taip pat nereikalauja gausybės pastangų.


Gale sėdintiems keleiviams yra išskirti du individualūs krėslai, kuriuos skiria individualiai konfigūruoja centrinė konsolė.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų