Kaip ir buvo galima tikėtis, „Ferrari“ ypatingai greito automobilio koncepciją įkvėpė bendrovės kūriniai iš septinto ir aštunto dešimtmečio. Pasak aikštingų superautomobilių gamintojos, „Vision Gran Turismo“ koncepcija buvo sukurta semiantis įkvėpimo iš „330 P3“ ir „512 S“ modelių.
Vis dėlto, ne visi dizaino elementai matomi šiame automobilyje buvo pasiskolinti iš praeityje lenktyniavusių „Ferrari“. Pavyzdžiui, galinė dalis ir ypač galinis spoileris bei difuzorius buvo pasiskolinti iš neseniai pristatyto „499P“.
„Ferrari“ specialistai neslepia, jog tam tikri sprendimai šioje koncepcijoje – inovatyvūs. Pavyzdžiui, ši koncepcija turi ventiliuojamas ratų arkas ir patentu pagrįstą aerodinaminį sprendimą su dviem šoniniais ortakiais, nukreipiančiais priekinį oro srautą aplink vairuotojo kabiną ir virš šoninių statramsčių.
„Vision Gran Turismo“ galios šaltinis – 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis su dviem turbokompresoriais. Taip, tai tas pats motoras, jau matytas „Ferrari 296 GTB“ ir „499 P“ modeliuose. Vis dėlto, dėl kompiuteriniame žaidime neegzistuojančių apribojimų, koncepcijoje esantis variklis išvysto 1030 arklio galių ir 900 Nm sukimo momentą.
Vidaus degimo variklis buvo suporuotas iš Formulės 1 bolido pasiskolinta transmisija, o jai talkina trys elektros varikliai – vienas sumontuotas gale, o kiti du – ant priekinės ašies.
„Ferrari“ didžiuojasi, jog „Vision Gran Turismo“ pasižymi stulbinančia akceleracija. Teoriškai, jis iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau nei per dvi sekundes, o atlikdamas kiekvienam patiksiančią įsibėgėjimo rungtį nuo 0 iki 200 km/val. , itališkas automobilis tai padaro greičiau nei per 5 sekundes.