• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Europoje vykstant sparčiai elektrifikacijos transformacijai, egzotiškų automobilių gamintoja „Ferrari“ neketina atsisakyti galingiausio ir pajėgiausio savo variklio – atmosferinio V12 jėgos agregato.


Europoje vykstant sparčiai elektrifikacijos transformacijai, egzotiškų automobilių gamintoja „Ferrari“ neketina atsisakyti galingiausio ir pajėgiausio savo variklio – atmosferinio V12 jėgos agregato.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Investuosime į šiuos variklius tol, kol tai bus įmanoma“, – sakė „Ferrari“ produktų ir rinkodaros vadovas Pietro Virgolin.

REKLAMA

Toks „Ferrari“ pareiškimas automobilių pramonėje yra netikėtas, mat daugelis konkurentų renkasi gerokai lengvesnį kelią. Pavyzdžiui, „Rolls-Royce Wraith Black Arrow“ bus paskutinis bendrovės modelis su V12 tipo varikliu.


„Bentley“ taip pat pareiškė, jog kitais metais nutrauks 6,0 litrų, W formos, 12 cilindrų benzininio variklio gamybą, mat gamintojas didžiausią dėmesį telkia į elektrifikaciją.

REKLAMA
REKLAMA

Bentley Continental GT
Bentley Continental GT

Nors „Ferrari“ taip pat planuoja pristatyti elektromobilį, tačiau gamintojas nėra linkęs visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių. Vietoje to, „Ferrari“ tik dar labiau pabrėžė savo poziciją vidaus degimo variklių atžvilgiu, kuomet savo pirmąjį SUV pristatė su 6,5 litro, V12 tipo varikliu.


Tikėtina, jog „Ferrari“ sprendimas tęsti vidaus degimo variklių gamybą yra glaudžiai susijęs su Europos Sąjungos sprendimu padaryti išimtį sintetiniams degalams, kurie atveria galimybę gaminti ir pardavinėti automobilius, turinčius vidaus degimo variklius, tačiau naudojančius tik sintetinius degalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vadovaujantis „DataForce“ duomenimis, V12 tipo variklį turinčių modelių pardavimų dalis 2022 m. sudarė tik 18 proc, tačiau gamintojas tikisi, jog šis rodiklis padidės keletą kartų, mat išankstinių „Purosangue“ užsakymų skaičius viršijo visus gamintojo lūkesčius.


Beveik 400 tūkst. eurų kainuojančio automobilio gamybos kvotos buvo išparduotos iki pat 2025 metų. Dėl to gamintojas šiandien yra sustabdęs bet kokius automobilio užsakymus iki tol, kol sugebės įgyvendinti bent pusę užsakymų.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų