„Mes siekiame elektrifikuoti visą modelių gamą. Todėl netolimoje ateityje pamatysime net ir priekiniais ratais varomą elektromobilį“, – pasakoja jis.
„Naujoji platforma leis kurti priekiniais arba galiniais ratais varomus automobilius. Pirkėjams leisime pasirinkti mašinas, kuriose būtų vienas arba du elektros motorai. Mes norime suteikti pasirinkimo laisvę.“
BMW konstruodama elektra varomus automobilius, vargu ar imsis ryžtingų veiksmų ir kardinaliai pakeis elektrinių mašinų eksterjero dizainą. Elektrinė 1 serijos BMW versija išsiskirs tik keliais simboliniais dizaino elementais, kurie akyliausiems BMW gerbėjams leis suprasti, jog jį į priekį varo ne tradicinis vidaus degimo variklis.
Robertas Irlingeris tikina, jog vis dažniau ir dažniau sulaukia klausimų apie būsimą „iNext“ visureigį, kuriam patikėta itin svarbi užduotis.
„Kolegos ir ilgamečiai klientai manęs nuolatos klausinėja kodėl mes taip ilgai užtrukome su šiuo projektu. Tuo tarpu mes laukėme technologinio proveržio, kuris leistų įgyvendinti mūsų idėjas. Mes turime omenyje ne tik baterijas, bet ir autonominio važiavimo sistemas“, – pasakoja specialistas.
Jeigu „iNext“ visureigis bus elektrinė „BMW X5“ alternatyva, tai „i4“ vardu pavadintas sedanas prisijungs ir prie tai gausios 4 serijos BMW modelių šeimos.
„Tai bus elektrinė 4 serijos Gran Coupe versija. Jeigu pažvelgsite į 4 serijos kupė koncepciją, galėsite suprasti ko galite tikėtis“, – priduria „BMW i“ padalinio vadovas.