• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pastaruosius trisdešimt metų vieno modelio gamybos laikotarpis sutrumpėjo kelis kartus. Jeigu ankščiau viena modelio karta gamyboje galėdavo išbūti 8 ar 9 metus, tai dabar vieno modelio vidutinė gyvenimo trukmė siekia 6 - 7 metus. 
Vis dėlto, ne visi gamintojai pasiduoda automobilių pramonėje vyraujančioms tendencijoms. Kai kurie gamintojai atranda savyje drąsos ir keletos modelių gamybos laikotarpį pratęsia net iki 10 ar 12 metų. Pavyzdžiui, vienas populiariausių automobilių Europoje - „Renault 5“, buvo gaminamas nuo 1972 iki 1984 metų (pirmoji karta) ir nuo 1984 iki 1996 metų (antroji karta).
Šiandien jus supažindinsime su 10 modelių, kurie kaip tikri dinozaurai, nekreipia dėmesio į tai kas vyksta automobilių pramonėje ir iš paskutiniųjų bando arba bandė atsilaikyti prieš griežtėjančius taršos ir saugumo reikalavimus.

1 ) G klasės Mercedes Benz


Šis automobilis yra tikras fenomenas, kurio negali paaiškinti net ir „Mercedes Benz“, kuri nuolatos stengiasi šį visureigį aprūpinti geriausia komforto įranga ir naujausiomis technologijomis. Tačiau didžioji dauguma šios mašinos pirkėjų G klasės visureigį perka ne dėl komforto ar technologijų. Įvaizdis yra viskas.

Per pastaruosius trisdešimt metų vieno modelio gamybos laikotarpis sutrumpėjo kelis kartus. Jeigu ankščiau viena modelio karta gamyboje galėdavo išbūti 8 ar 9 metus, tai dabar vieno modelio vidutinė gyvenimo trukmė siekia 6 - 7 metus. 
Vis dėlto, ne visi gamintojai pasiduoda automobilių pramonėje vyraujančioms tendencijoms. Kai kurie gamintojai atranda savyje drąsos ir keletos modelių gamybos laikotarpį pratęsia net iki 10 ar 12 metų. Pavyzdžiui, vienas populiariausių automobilių Europoje - „Renault 5“, buvo gaminamas nuo 1972 iki 1984 metų (pirmoji karta) ir nuo 1984 iki 1996 metų (antroji karta).
Šiandien jus supažindinsime su 10 modelių, kurie kaip tikri dinozaurai, nekreipia dėmesio į tai kas vyksta automobilių pramonėje ir iš paskutiniųjų bando arba bandė atsilaikyti prieš griežtėjančius taršos ir saugumo reikalavimus.

1 ) G klasės Mercedes Benz


Šis automobilis yra tikras fenomenas, kurio negali paaiškinti net ir „Mercedes Benz“, kuri nuolatos stengiasi šį visureigį aprūpinti geriausia komforto įranga ir naujausiomis technologijomis. Tačiau didžioji dauguma šios mašinos pirkėjų G klasės visureigį perka ne dėl komforto ar technologijų. Įvaizdis yra viskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


2 ) Suzuki Jimny


Mažas, kompaktiškas darbinis arklys. „Suzuki“ pirmą kartą šį modelį pristatė 1970-aisiais, tačiau trečioji visureigio karta su minimaliais pakeitimais gaminama iki šiol. Šiais metais „Suzuki Jimny“ atšventė 18-os metų jubiliejų.

REKLAMA

2


3 ) SsangYong Rexton


2001 metais pristatytas modelis mažai kuo nusileido savo pagrindiniams konkurentams, tačiau metams bėgant, o gamintojui snaudžiant, tikrai neblogas pravažumo savybes turėjęs visureigis tapo antrarūšiu produktu.

3


4 ) Lotus Elise


„Lotus Elise“ niekada nebuvo įžengęs į naujos kartos erą. „Series I“ modeliai buvo gaminami nuo 1996 iki 2001 metų, juos pakeitę „Series II“ šeimos atstovai rinkoje išbuvo nuo 2001 iki pat 2011 metų. Šiuo metu gaminami „Series III“ modeliai gaminami nuo 2011 ir bus gaminama iki maždaug 2020 metų, kai juos pakeis naujos kartos modelis.

REKLAMA
REKLAMA

4


5 ) Rolls-Royce Phantom


2003 metais pristatytas visiškai naujas „Rolls-Royce“ modelis iki šiol nesulaukė pamainos, kuri galėtų šį prabangų sedaną išleisti į pensiją. Vis dėlto, jeigu automobilis išlieka paklausus ir kiekvienais metais sugeba pritraukti kelis šimtus pirkėjų, gamintojui tiesiog nėra prasmės jį pakeisti. Reikėtų paminėti, jog „Rolls-Royce“ šiuo metu pluša prie naujos kartos modelio, kuris turėtų pasirodyti po keletos metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

5


6 ) Bentley Continental


„Rolls-Royce“ nėra vienintelis prabangių automobilių gamintojas, kuris vis dar nenori sustabdyti nuo 2003 metų iki dabar nuo konvejerio riedančio modelio gamybą. Nors 2011 metais „Bentley“ atnaujino „Continental“ modelių šeimą, tačiau po blizgančiais aksesuarais slypi tas pats modelis, kuris buvo pristatytas prieš 13 metų.

REKLAMA

6


7 ) Land Rover Discovery


„Discovery 4“ vardu pavadintas automobilis „Land Rover“ brošiūrose atsirado 2009 metais, tačiau jeigu nuimtume tik ką pagamintus ženkliukus ir atmestume gamintojo išplatintus pranešimus, tai yra 2004 metais pristatyto „Discovery“ visureigio evoliucija su keliais patobulinimais.

REKLAMA

7


8 ) Fiat Punto


„Grande Punto“, „Punto Evo“ ir „Punto“ - vieno ir to paties modelio vardų evoliucija. Šis kompaktiškas „Fiat“ kompanijos modelis pirmą kartą buvo pristatytas 2005 metais. Tuomet italų koncernas žengė „Ford Fiesta“ ir „Volkswagen Polo“ segmentą su didžiuliu pasitikėjimu, tačiau ekonominė krizė ir keistas „Fiat“ koncerno vadovų mąstymas neleido sustabdyti kompaktiško hečbeko gamybos. Įdomu, kada „Fiat“ pagaliau nutrauks „Punto“ gamybą? Galbūt 2030 metais?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

8


9 ) Aston Martin Vantage


Nesuklysime pasakę, jog tai yra vienas gražiausių šio ir praėjusio dešimtmečio automobilių. 2005 metais debiutavęs modelis keletą kartų buvo sugrįžęs ant braižymo lentos, kurios dėka „Aston Martin“ specialistams pavyko atlikti keletą reikšmingų, tačiau net ir didžiausi pakeitimai neleis paslėpti tikrojo automobilio amžiaus.

REKLAMA

9


10 ) Opel Antara


Šiame automobilių sąraše „Opel Antara“ yra naujausias modelis. Rinkoje pasirodęs 2006 metais, automobilis gaminamas iki šiol. Iš Europoje esančių „Opel“ salonų jis pradingo jau seniai, tačiau Rusijoje ir Meksikoje vokiškas „SUV“ iki šiol turi didžiulį gerbėjų ratą.

10

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų