Šis aukštesnės klasės vidutinio dydžio automobilis yra antrasis PPE platformos modelis, perimantis jau žinomus jos privalumus: našumą, nuvažiuojamą atstumą, efektyvumą ir spartų įkrovimą. Taip pat tai yra pirmasis platformos modelis, kuriam pritaikyta plokščių grindų koncepcija. „A6 e-tron“ ir „S6 e-tron“ bus galima užsisakyti nuo 2024 m. spalio vidurio.
Aptakiame kėbulo dizaine daugiausia dėmesio skiriama dinamiškumui, progresyvumui ir elegancijai. Tuo tarpu priekinė dalis yra harmoninga ir išraiškinga. Dėl plono dizaino dienos žibintų ir plačių grotelių „A6 e-tron“ kelyje atrodo plokščias ir platus. Uždarą ir apverstą viengubą rėmelį gaubia juoda kaukė, atspindinti savitą „e-tron“ modelių dizaino kalbą. Pagrindiniai priekiniai žibintai ir kiti funkciniai elementai, pavyzdžiui, pažangiosios pagalbos vairuotojui sistemos (ADAS) jutikliai ir oro įsiurbimo angos, yra integruoti į tamsią kaukę, todėl jų beveik nesimato.
Dinamiška „A6 e-tron“ stogo linija remiasi į galingą pagrindą su mažu važiavimo aukščiu. „Quattro“ oro įsiurbimo angos – tai tie kontūrai, kurie savo skulptūriška ir raumeninga forma pabrėžia „quattro“ pavarą.
Geriausias klasėje: išskirtinė aerodinamika
Puiki aerodinamika yra esminis ilgos „Audi“ sėkmės istorijos komponentas. Aerodinamiškieji praeities herojai, tokie kaip „Audi 100“ (C3) ir „Audi 80“ (B3), taip pat priklauso vidutinio dydžio segmentui.
Legendinės trečiosios kartos „Audi 100“ pasipriešinimo koeficientas (Cw) lėmė, kad šis automobilis buvo vadinamas „visų klasių aerodinamikos pasaulio čempionu“. Su 0,30 pasipriešinimo koeficientu „Audi“ 1982 m. pranoko savo konkurentus ir dar daugelį metų buvo pranašesnė. Šiandien „Audi A6 e-tron“ rašo naują šios sėkmės istorijos skyrių.
Sportinis naujojo „Audi A6 e-tron“ dizainas ir komplektacija prisideda prie puikios aerodinamikos ir užtikrina itin mažą „Sportback“ pasipriešinimo koeficientą – 0,21. Todėl šis automobilis yra, aerodinamikos požiūriu, geriausias visų laikų „Audi“ ir geriausia aerodinamika pasižymintis modelis visoje „Volkswagen“ grupėje. „Avant“ taip pat pasiekia labai gerą 0,24 pasipriešinimo koeficiento vertę, todėl jis yra vienas geriausių savo segmente.
Naujoviška apšvietimo technologija
Naujuoju „Audi A6 e-tron“ „Audi“ pabrėžia lyderio vaidmenį apšvietimo dizaino ir technologijų srityje – tai esminė „Audi“ DNR dalis. Priekiniai ir galiniai žibintai yra trimačio dizaino ir siūlo skaitmeninius šviesos parašus, sujungiančius fizinį ir skaitmeninį pasaulius. Priekyje „Audi A6 e-tron“ šeima siūlo skaitmeninius dienos žibintus su LED technologija kaip papildomą įrangą, taip pat antros kartos skaitmeninius OLED galinius žibintus.
Viename skaitmeniniame OLED skydelyje yra maždaug 45 segmentai, todėl „A6 e-tron“ galiniai žibintai darosi vis panašesni į ekraną. Tai suteikia galimybę palaikyti ryšį tarp automobilių ir padidina saugumą kelyje.
Kalbant apie antros kartos skaitmeninius OLED galinius žibintus, dešimtyje OLED panelių su 450 segmentų naudojamas specialiai sukurtas algoritmas, pagal kurį kelis kartus per sekundę sukuriamas naujas vaizdas. Aktyvus skaitmeninis šviesos parašas taip pat rodo kelią į „Audi“ apšvietimo technologijų ateitį.
„Audi MMI“ panoraminis ekranas
„Audi A6 e-tron“ interjeras nuosekliai pritaikytas naudotojų poreikiams. Trimatis ir kontrastingas dizainas sąmoningai iškelia elementus į pirmą arba antrą planą, sukurdamas keleiviams pritaikytą erdvinę dizaino ir ergonomikos architektūrą. Lenktas MMI panoraminis ekranas su OLED technologija susideda iš 11,9 colio „Audi virtual cockpit“ ir 14,5 colio MMI jutiklinio ekrano. Kartu su 10,9 colio MMI priekinio keleivio ekranu visa tai sudaro intuityvią skaitmeninę sceną. Aktyvusis privatumo režimas leidžia priekinės sėdynės keleiviui kelionės metu mėgautis pramoginiu turiniu, pavyzdžiui, žiūrėti filmus ar transliuojamus serialus, neblaškant vairuotojo dėmesio.
Informacijos ir pramogų sistema naudoja „Android Automotive OS“ operacinę sistemą, kuri internetu atnaujinama nuotoliniu būdu. Tokias programėles kaip „Youtube“ galima rasti tiesiai į MMI integruotoje trečiųjų šalių programėlių parduotuvėje „Audi Application Store“, kuria naudojantis nereikia išmaniojo telefono.
Optimalų garsą užtikrina „Bang & Olufsen Premium“ garso sistema su garsiakalbiais galvos atramose. Itin efektyvus stiprintuvas maitina 20 garsiakalbių, kurių galia siekia 830 vatų.
Nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo našumas
Galingi, kompaktiški ir labai efektyvūs elektros varikliai ir naujai PPE platformai sukurtas ličio jonų akumuliatorius, sudarytas iš dvylikos modulių ir 180 prizminių elementų, kurių bendra bruto talpa yra 100 kWh (94,9 kWh neto), užtikrina didesnį nei 750 km „A6 Sportback e-tron“ ir didesnį nei 720 km „A6 Avant e-tron“ nuvažiuojamą atstumą. O 270 kW siekianti sistemos galia užtikrina sportišką vairavimo patirtį, kuria „Audi“ garsėja. „A6 e-tron performance“ versija nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,4 sekundės, maksimalus greitis siekia 210 km/val.
„S6 e-tron“ sistemos galia siekia 370 kW, o su paleidimo kontrole išauga iki 405 kW. „S6 Sportback e-tron“ ir „S6 Avant e-tron“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 240 km/val. „S6 Sportback e-tron“ viena įkrova nuvažiuojamas atstumas siekia daugiau kaip 670 km, „S6 Avant e-tron“ gali įveikti daugiau kaip 640 kilometrų.
Naudojant 800 voltų technologiją ir maksimalią standartinę 270 kW nuolatinės srovės įkrovimo galią, sustojimai įkrovimo stotelėse su „Audi A6 e-tron“ neužtruks. Pavyzdžiui, „A6 Sportback e-tron performance” atitinkamoje stotelėje vos per 10 minučių galima įkrauti 310 kilometrų kelionei. Energijos atsargos nuo 10 iki 80 proc. papildomos per 21 minutę.
Pažangi rekuperacinio stabdymo sistema taip pat yra svarbus komponentas, didinantis „Audi A6 e-tron“ efektyvumą ir nuvažiuojamą atstumą. Ši sistema gali atlikti apie 95 proc. kasdienių stabdymo procesų.
Pradėjus prekybą, standartinėje įrangoje bus įdiegta „Park Assist plus“ sistema su atstumo rodymu, atbulinės eigos kamera, kelio ženklus atpažįstanti kamera ir į juos reaguojantis greičio ribotuvas, taip pat – įspėjimo apie išsiblaškymą ir mieguistumą sistema.