11 populiarių autorių iš Didžiosios Britanijos, Izraelio, Italijos, Lenkijos ir Vokietijos atstovauja kelionių, muzikos, mados, fotografijos temas, tačiau juos vienija tai, kad kiekvienas turi tūkstančius sekėjų savo šalyse. Bendra visų vizito dalyvių auditorija – daugiau nei milijonas „Instagram“ vartotojų, rašo pranešime spaudai.
„Socialinių tinklų nuomonės formuotojai daro didžiulę įtaką kelionių pasirinkimui. Todėl jau kurį laiką organizuojame pažintinius vizitus į Vilnių „Instagram“ nuomonės formuotojams iš tikslinių Vilniaus turizmo rinkų. Šią vasarą nutarėme juos pakviesti į Vilnių vienu metu iš skirtingų šalių ir tokiu būdu išsiųsti stiprią ir koncentruotą žinią apie Vilnių pasaulio „Instagram“ vartotojams, - sakė „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Vilniuje viešėjusios žvaigždės atstovauja skirtingas temas ir stilistiką, todėl kiekviena Vilnių parodė kitomis akimis, taip, kaip įdomu būtent jų gerbėjams.“
Vilniuje viešėję „Instagram“ autoriai pamatė įvairiapusį Vilnių: kopė į apžvalgos bokštą, išbandė geriausius restoranus ir kavines, lankėsi koncerte, keliavo paspirtukais, sužinojo apie miesto istoriją, dalyvavo „Černobylio“ serialo filmavimo vietų ekskursijoje, vakarieniavo oro balione gėrėdamiesi Trakų panorama. Kiekvienas Vilnių savo auditorijai pristatė skirtingai.
„Kas sakė, kad vasarą reikia leisti šiltose šalyse? Lietuvoje daug smagiau“, - savo paskyroje rašė 130 tūkstančių sekėjų turintis italas keliautojas Giuseppe Cannavo. „Kartą per metus turite aplankyti vietą, kurioje niekada nebuvote – čiupkite geriausias drauges ir pasidarykite šimtus nuotraukų, nes, Vilniau, koks gi tu gražus“, - žavėjosi britų „Instagram“ žvaigždė Jessica Hariana, turinti 231 tūkstantį sekėjų.
Socialinis tinklas „Instagram“ yra smarkiai auganti platforma visame pasaulyje – aktyvių vartotojų jau yra virš 1 milijardo. Pastaraisiais metais populiarėja tendencija planuojant kelionę ne vartyti kelionių gidą, o apžiūrėti nuotraukas socialiniuose tinkluose ir pagal jas nuspręsti, kur bus keliaujama, ar vieta verta dėmesio.
Įgyvendinant tarptautinę Vilniaus rinkodarą vis daugiau dėmesio skiriama komunikacijai socialiniuose tinkluose. Lietuvos sostinės pastangos neseniai buvo įvertintos tarptautinių turizmo profesionalų. Europos miestų turizmo organizacijas vienijančios asociacijos „European City Marketing“ (ECM, liet. „Europos miestų rinkodara“) sudarytame reitinge Vilnius pateko į penketuką miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje įvertinta kaip pati pozityviausia.