Mergina reikalauja atlyginti žalą ir bandys prisiteisti 9,14 mln. eurų.
Portalas pitchfork.com praneša, kad „Forever 21“ pasinaudojo atlikėjos žinomumu ir reklamoje pasinaudojo merginos antrininke, kai tikroji Ariana Grande nesutiko reklamuoti jų prekių. Šis drabužių tinklas ne tik, kad pasinaudojo panašios merginos atvaizdu, bet ir susiejo savo reklamą su Arianos vienos dainos klipo įvaizdžiu.
Anot teisėsaugos, atlikėja turi tvirtą pagrindą, jog laimės šią bylą ir savo banko sąskaitą papildys nemaža suma.
„Tai buvo tik klasikinis pavyzdys, kaip kažkieno įžymybių įvaizdį galima naudoti be jų leidimo siekiant komercinės naudos“, – sako Jeffas Kobulnickas, intelektinės nuosavybės teisininkas, atstovavęs Kendall Jenner verslui.