„Ar madų šou transliavimas padarė kokį nors konkretų apčiuopiamą poveikį trumpalaikiams pardavimams?“ – pareiškė per ketvirtadienį surengtą konferencinį pokalbį su analitikais.
„Victoria's Secret“ patronuojančiosios bendrovės „L Brands“ finansų direktorius Stuartas Burgdoerferis. „Paprastai atsakymas į tą klausimą yra ne“, – pažymėjo jis.
S. Burgdoerferis pridūrė, jog „Victoria's Secret“ „bendraus su klientais, tačiau tas bendravimas savo mastu tikrai neprilygs madų šou“.
„Victoria's Secret“ prekės ženklo pardavimai jau dvejus metus smunka ir tai kenkia „L Brands“ veiklos rezultatams: šios bendrovės grynieji nuostoliai, 2018 metų trečiąjį ketvirtį sudarę 43 mln. JAV dolerių, šių metų liepos-rugsėjo mėnesiais padidėjo iki 252 mln. JAV dolerių.
Pasak analitikų, prekės ženklui dažnai priekaištaujama už tai, kad jis sudaiktina moteris. Be to, „Victoria's Secret“ vis sunkiau sekasi pritraukti daugiau jaunesnių apatinio trikotažo pirkėjų, kurie vis dažniau renkasi paprastesnius ir mažiau seksualizuotus modelius.
„Svarbu vystyti „Victoria's Secret“ rinkodarą“, – pareiškė S. Burgdoerferis.
Kalbos, kad metinis madų šou bus atšauktas, sklido nuo tada, kai australų modelis Shanina Shaik (Šanina Šeik) britų žiniasklaidai prasitarė mananti, jog 2019 metų renginys bus atšauktas.
Sulaukusi kritikos, kad madų šou dalyvaujantys modeliai atrenkami beveik nesistengiant, kad jie būtų įvairesni, „Victoria's Secret“ 2018 metų renginiui subūrė kosmopolitiškesnę modelių grupę.
Tačiau praėjus kelioms dienoms po pernykščio renginio rinkodaros direktorius Edas Razekas atmetė galimybę būsimuose renginiuose ant pakylos išleisti translyčių ar „plius“ dydžio modelių. Kilus pasipiktinimui socialiniuose tinkluose, E. Razekas vėliau atsiprašė už savo žodžius.