Logistikos bendrovės „Everwest Group“ vadovas Pavelas Kvetenas portalui teigė, kad praėję metai visam sektoriui buvo sunkūs, nes traukėsi rinka, o konkurencinė aplinka buvo itin aktyvi – krito pervežimų kainos.
„Dalis vežėjų neturėjo kitos išeitis nei vežti krovinius nepelningai – reikėjo įdarbinti turimą techniką“, – „Verslo žinioms“ sakė P. Kvetenas.
Tarp didžiausių įmonių, kurių pajamos pernai mažėjo – „Everwest“ (73 proc. iki 349 mln. eurų), „Hegelmann Transporte“ (5 proc. iki 348 mln. eurų), „LTG Cargo“ (3 proc. iki 286 mln. eurų), „Vlantana“ (4 proc. iki 284 mln. eurų), „Delamode Baltics“ (1 proc. iki 185 mln. eurų), „LTG Infra“ (6 proc. iki 178 mln. eurų).
Tuo metu pajamas pernai augino „Girteka Europe West“ (9,9 karto iki 629 mln. eurų), „Girteka Nordic“ (6,4 karto iki 237 mln. eurų), „Integre Trans“ (22 proc. iki 191 mln. eurų), „GetJet Airlines“ (70 proc. iki 176 mln. eurų).
Nuostolingai 2023 metais dirbo „Girteka Europe West“ (patyrė 1 mln. eurų nuostolį), „Girteka Nordic“ (0,2 mln. eurų), „Integre Trans“ (9 mln. eurų), „LTG Infra“ (9,8 mln. eurų).