Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
"Taupo" reorganizacijos pagalba
dirbantiems mokytojams mažina krūvius, kad priimtų naujus ir "savus". Apie įtraukųjį, tai klaiku, kaip "pasiruošta".
Duokit priedus ir esamiems mokytojams.
Tlkkos rašliavos žmonių kiršinimas. Gali gauti pinigus ir gauna yra skirtumas. Rašo gali gauti atlyginimo dydžio išmokas o meras sako 10% ar 30% atlyginimo kartą metuose GALI gauti. Ar gaus neaišku.
Gal laikas padaryti mokslus lokalaus, nes ten kiaura kišenė, visada maža
Būtina kelti mokytojų, nes alga nepriklauso nuo to ar vaikas išmoko rašyt ar gauna dvejetas, parodykit dar vieną tokią sritį kur darbo rezultatas nesvarbus
@Atsakomybė Šuns niekas neišmokys miaukti,o katės loti. Taigi ir mokytojas nepajėgs išmokyti nemokytino vaiko. Už vaikų gebėjimus mokytojas neatsakingas,jis vaikų neperdarys. Ką tėvai pasigamino,tą ir turi...
Nu bravo. Tegul vilioja naujus metams. Dar po metų kitų išeis vyresni ir... krachas. Tie, kurie ateis metams, metus ir dirbs. Į pensiją išeinantiems pinigų neskyrė. Laukiam rinkimų. Atsirūgs ir tas neproporcingas lėšų kišimas naujiems, metiniams.
Kiek kiek siulys? Cia per metus?
O kiek dabar vaikų autistų. Vienoj klasėj po kelis būna. O dar ukrainiečiai, skirtingų laiku atvykę... Visiems turi surasti individualų priėjimą, vienas mokytojas. Kai kuriose klasėse paskiriamas mokytojo padėjėjas su konkrečiu vaikų dirbti. Kai spec.poreikių turinčių vaikų ne vienas, tai būna ir keli padėjėjai. Dažnai pamokose bardakas, o ne rezultatyvus mokymasis. Žiūrėk, vienas toks spec.poreikių mokinys pradeda rėkti, kitas lenda prie klasiokų, trečias po stalu palenda... O mokytojas vis privalo. Tik nepamirškim, ką pats turi, tą ir gali duoti. O kad mes kytojai patys nenudurnėtų, dažnai turi išeiti iš tokios aplinkos. Kur ėjom, ten ir esam.
mokytojas - prestižinė profesija
Tas integravimas iš tiesų yra rykštė mokykloms. Kai klasėje yra mokinių su spec poreikiais ir labai gerai besimokančių, ką tuomet turi daryti mokytojas. Juk jis yra žmogus ir negali persiplėšti. Suprantu daugelį pedagogų, kurie vadovaujasi naujausiais nurodymais, kad mokiniai privalo patys mokytis ir mokytojas tik mokymosi proceso stebėtojas. Vat taip ir turime mokinių mokymosi rezultatų kritimą, mokytojų nenorą dirbti mokytojais. Mačiau daugelį pedagogų, kurie tiesiog į silpniau besimokančius vaikus nekreipia jokio dėmesio, jie dirba tik su gerai besimokančiais. Nes juk pedagogo darbas vertinamas pagal mokinių aukščiausius pasiekimus. Privačios mokyklos skiriasi nuo kitų mokyklų tuo, kad privačiose mokyklose mokosi tik gerai besimokantys mokiniai, kurie ateina mokytis, o ne laiko praleisti. Ten ir mokytojas yra vertinamas ir mokinys yra gerbiamas. Pagaliau atsibuskime ir pradėkime diferencijuoti mokyklas ir mokinius pagal jų pasiekimus. Kai mokyklos bus labiau diferencijuotos ir tuomet baigsis patyčios, smurtas, nebeliks mokinių valdymo problemų ir mokymosi rezultatai tikrai pradės kilti. Tie kurie nesimoko ir nenori mokytis visais laikais keliavo į profesines mokymosi įstaigas ir niekas su jais nesižaidė. Mes labai gerai žinome iš psichologinių tyrimų, kad yra 25% gerai besimokančių, 50% vidutiniokų ir 25% turinčių psichikos sutrikimų ir negalinčių normaliai mokytis. Tad jei mokinys negali mokytis, ko mes iš jo tikimės, argi tikimės stebuklų. Taip stebuklų tikrai nėra ir nebus. Toks mokinys paliktas mokytojo likimo valiai tik toliau degraduos ir jo žinios baigus 12 klasių nieko nesiskirs nuo 5 klasės mokinio. Tačiau juk toks mokinys toliau keliaus į universitetą ir ten tėvų pinigų dėka gaus universiteto diplomą. Jau tokių diplomuotų turime tikrai ne viena ir ne du. Jų pilna visose valstybės tarnybose, sėdi kitose valstybinėse įstaigose ir yra kančia bendradarbiams, vadovams ir visam kolektyvui. Bet juk kažkas nori, kad jie ten dirbtų ir kažkas juos laiko. Kol šalyje vyksta tokia betvarkė, tai greitai savo atžalas patys ir mokysime. O gal vis dėlto pradėkime gerbti mokytojus ir pagalvokime, kad šimtus metų kurta mokymo sistema buvo vertinga ir, kad mokiniai turi mokytis tokiose mokyklose, kurios atitiktų jų gebėjimų lygiui. Tarybiniais metais puikiai visi žinome, kad buvo kuriami internatai prie profesinių mokymo įstaigų, būtent tokiems, kurie buvo neįgalūs mokytis normaliose mokyklose. Ar tikrai šiandiena tai jau yra tarybinių laikų atgyvena, ar vis dėlto vertas dėmesio klausimas. Gal nebekankinkime nei mokinių, nei mokytojų. Nieko gero nesigavo iš mūsų integravimo ir nieko iš to nepasieksime. Juk žmogus gimsta su ribotais gabumais ir jų mes jam nepridėsime. Pagaliau pripažinkime, kad klydome su savo požiūriu į integraciją ir nuo to bus visiems geriau. Ir gal nustokime pardavinėti universitetų diplomus, o jei jau pardavinėjame, tai bent jau pakelkime kaina iki europinio lygio, kad mažiau būtų diplomuotų asmenų turinčių net protine negalią.
@Kavaila politika Kiek supaprastinsiu Jusu teiginius,kad pagrindiniai vertintojai(reksniai) suprastu.Diferencijavimas,madam,tiesiog skirstymas,suskirstymas.Ka siulote po siuo tarptautiniu terminu???Geriausi prestizinese(geriausiai finansuojamose ) mokyklose,vidutiniai,prastesnese,o jau durniukai,atsilikeliu mokyklose.Ok!!!Mokinius lengvai "sudiferencijuosime",nesunku,yra mokymosi rezultatai-eini i "kvailesne" mokykla.O kaip su pedagogais!!!???Geriausi ,su geriausiais,prastesni su prastesniais,o atsilikeliukus kas mokys?Tokie pat kaip jie:D?Siulote nuozmia profesine konkurencija?Juk nesunku suvokti,kad pas atsilikeliukus bus didziausi(turetu,logika snabzda)atlyginimai.Pas vidutiniokus(gana pavojingus)kokius siulytumete atlygius,kad mokytojai ten eitu dirbti???Ir va kontraversija-su geriausiais mokiniais,lengviausias darbas,mokytojai geriausi,kaip su atlyginimu uz lengvesni darba,nors ir regalizuoti mokytojai(ekspertai,metodinininkai...)?Prirasete daug,kritiskai,entuziastingai,ir kas be ko su visaziniska (sykiais) mina veide (ir klaviaturoje),bet siulymu,realiu,logisku,ni ni!Gal galvokite tyliau,pati sau,kol neturite mokslu,logika ir vel gi,kas be ko,tyrimais(nuodugniais) paremtu isvadu,aprobuotu solidziu ekspertu ir (butu gerai) kur nors (labai panasioje terpeje) pasiteisinusiu sprendimu ir YPAC igyvendinimo.O sneketi,kritikuoti,kaip koks Zemaitaitis(beje primityvams sukeliantis euforija tais pliurpalais)nereiktu,nes kritika gera,kada ji pagrista,o mineti is konteksto lupamus faktus,apipinant juos insinuacijomis ir....asmenine nuomone,ne visai tikslu,sakyciau bereikalinga!
@Kavaila politika O kiek dabar vaikų autistų. Vienoj klasėj po kelis būna. O dar ukrainiečiai, skirtingų laikų atvykę... Visiems turi surasti individualų priėjimą, vienas mokytojas. Kai kuriose klasėse paskiriamas mokytojo padėjėjas su konkrečiu vaikų dirbti. Kai spec.poreikių turinčių vaikų ne vienas, tai būna ir keli padėjėjai. Dažnai pamokose bardakas, o ne rezultatyvus mokymasis. Žiūrėk, vienas toks spec.poreikių mokinys pradėda rėkti, kitas lenda prie klasiokų, trečias po stalu palenda... O mokytojas vis privalo. Tik nepamirškim, ką turi, tą ir gali duoti. O kad patys nenudurnėtų, dažnai turi išeiti iš tokios aplinkos. Kur ėjom, ten ir esam.
@Kavaila politika anksčiau į profesines mokyklas įstoti galėjo tik su aukščiausiais balais. kas per požiūris, iš kur toks atsiradęs. juk žmogiukas tuo pat metu ir profesiją įgyja, jis ir turi būti gabesnis. o bendrojo lav. egzaminai tokie pat visiems. ar jūs kviesitės nevykėlį santechniką, ar eisit siūdintis pas nemokšą siuvėją? žiaurus gimnazijų mokytojų požiūris į savo klijentą. dirbama su klase, ne su mokiniu. visi dejuoja dėl atlyginimo, o kur žmogiškumas? gydytojai nebegydo, mokytojai nebemoko....
@Ona Galit eit ir mokyt,vietų pilna,jei valdžia durna,mokytojų ir nėr,tik diferencijuot,jei glušas tai ilgam
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų