• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Originaliomis priemonėmis nuolat pirkėjų patirtį gerinantis prekybos tinklas „Iki“ įgyvendina dar vieną naujovę – subūrė pirmąją Lietuvoje „Iki“ klientų valdybą. Dar nematytas projektas sulaukė kandidatų antplūdžio – per mažiau nei du mėnesius gauta beveik 1200 anketų. Iš jų atrinkti 10 pirkėjų, kurie pakviesti tapti „Iki“ klientų valdybos nariais. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, toks netradicinis sprendimas dar labiau įtvirtins tinklo stiprybę – buvimą arčiau savo pirkėjų.

Originaliomis priemonėmis nuolat pirkėjų patirtį gerinantis prekybos tinklas „Iki“ įgyvendina dar vieną naujovę – subūrė pirmąją Lietuvoje „Iki“ klientų valdybą. Dar nematytas projektas sulaukė kandidatų antplūdžio – per mažiau nei du mėnesius gauta beveik 1200 anketų. Iš jų atrinkti 10 pirkėjų, kurie pakviesti tapti „Iki“ klientų valdybos nariais. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, toks netradicinis sprendimas dar labiau įtvirtins tinklo stiprybę – buvimą arčiau savo pirkėjų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Visada buvome inovacijų ambasadoriai mažmeninėje prekyboje Lietuvoje. Mūsų atvestos naujienos jau tapusios rinkos standartu – nuo parduotuvėse kepamų kruasanų iki savitarnos kasų. Pirmieji ir vis dar vieninteliai pirkėjų patogumui įrengėme visą parą veikiančias autonomines parduotuves, stebinome pirmą kartą Europoje centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvaujančiais autonominiais automobiliais. Ir toliau intensyviai sieksime gerinti apsipirkimo patirtį, todėl norime aktyviai tartis su savo pirkėjais ir būti arčiau jų. Neabejoju, kad „Iki“ klientų valdyba su savo įžvalgomis bus naudinga ir mums, ir – svarbiausia – visiems pirkėjams“, – sako N. Kvietkauskaitė.

REKLAMA

Kartu su klientais „Iki“ nuveiks daugiau

„Iki“ klientų valdyba – tai 10 atrinktų „Iki“ klientų grupė, kuri bus kviečiama teikti atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus bei paslaugas. Pirmą kartą Lietuvoje išrinktos „Iki“ klientų valdybos tikslas – tobulėjimas. Jos narių nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.

REKLAMA
REKLAMA

„Iki“ klientų valdyba turės galimybę iš arčiau susipažinti su prekybos tinklo veikla ir pasidalinti savo grįžtamuoju ryšiu. Jos nariai rinksis į gyvus susitikimus, kurie vyks ne dažniau nei kas antrą mėnesį. Jų metu bus pristatyti svarbiausi einamieji darbai ir kampanijos, nariai teiks atsiliepimus apie „Iki“ ateities planus ir aptars artimiausius pokyčius ar projektus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Iki“ taip pat kreipsis į „Iki“ klientų valdybos narius tam, kad jie pateiktų naujų idėjų ar atsiliepimų apie konkrečius produktus ir paslaugas bei užtikrintų, jog jos yra geriausias sprendimas visiems klientams.

„Iki“ klientų valdybos nariai – iš įvairių pirkėjų grupių

Susipažinkite – balandį darbą naujojoje „Iki“ klientų valdyboje pradės dešimt jos narių. Dauguma jų parduotuvėje maistą perka ne tik sau, antrai pusei, bet ir vaikams, taip pat keturkojams šeimos nariams. Be to, didžiuojasi mokantys apsipirkti sumaniai – planuoja, seka naudingas akcijas, vertina šviežumą.

REKLAMA

„Turime vieną plačiausių parduotuvių tinklų šalyje, kuriame lankosi patys įvairiausi klientai. Tad rinkdami „Iki“ klientų valdybos narius siekėme, kad ir jie atspindėtų įvairius mūsų pirkėjų portretus – būtų iš įvairių amžiaus grupių, miestų, su skirtingais mitybos įpročiais. Siekiame, kad „Iki“ parduotuvės būtų patogiausias pasirinkimas visiems, tad norime, kad ir „Iki“ klientų valdyba atstovautų įvairioms pirkėjų grupėms“, – sako Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė.

REKLAMA

Užtarnautu poilsiu Kaune besimėgaujantis 82-ejų Viktoras pasirengęs atkreipti daugiau dėmesio į senjorų ir silpniau matančių pirkėjų interesus. Vyras sako turintis tvirtą nuomonę apie tai, kaip palengvinti apsipirkimo galimybes tiek jiems, tiek visiems pirkėjams.

Tuo tarpu 30-metė Malvina iš Žemaitijos – vegetarė, besigilinanti į augalinės mitybos įtaką žmogaus sveikatai, studijuojanti maisto mokslą ir konsultuojanti žmones apie sveikatingumą. Ji įsitikinusi, kad jeigu esi sveikas ir kupinas energijos – esi ir laimingas. O tam daug įtakos turi būtent augalinis maistas, tad jis turi būti prieinamas kuo lengviau, arčiau, kokybiškiau, paprasčiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Gausia šeima besirūpinančią Laurą (41) iš Kalvarijos prie „Iki“ klientų valdybos prisijungti paskatino noras išbandyti dar vieną neatrastą nišą. Ji sako pasirengusi pasidalinti savo įžvalgomis, kaip dar labiau pagerinti apsipirkimo patirtį mažesniuose miestuose, o ypač tiems, kurie turi didelę šeimą ir mylimų augintinių.

REKLAMA

Dar viena „Iki“ klientų valdybos narė – vilnietė Onutė (48) – arčiausiai širdies esančioje „Iki“ parduotuvėje Pagiriuose spėja pasirūpinti visais. Ir mažiausiais, ir vyriausiais, mat ne tik pati yra mama, bet ir savanoriaudama globoja kelis senjorus. Moteris – finansininkė, taip pat turi maisto technologės išsilavinimą, tad sumanus apsipirkimas jos kasdienybė – tą moka padaryti ir net iškart su trimis skirtingais pirkinių sąrašais.

REKLAMA

40-metis Vilniuje gyvenantis Mantas pripažįsta, kad jam tiesiog patinka „pazylioti“ po parduotuves. Jis apžiūri asortimentą, atkreipia dėmesį, kaip atrodo kainų etiketės, ar viskas aišku ir įskaitoma, ar patogiai ir logiškai išdėstyti produktai ir pan. Neabejotinai toks dėmesys detalėms pravers ir atstovaujant pirkėjams „Iki“ klientų valdyboje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sostinėje anūkus auginti padedanti Dijana (52) pasakoja, kad jai patinka parduotuvėse atrasti vis naujų dalykų, semtis idėjų, apžiūrėti šviežias gėles, o atrastomis geromis akcijomis pasidalinti ir su kaimynais. Ją pačią dažnai būtent geri pasiūlymai ar atrasti nauji produktai įkvepia ir konkretiems kepiniams, receptams.

REKLAMA

32-ejų vilnietis Mantvydas turi savo nuomonę tiek apie savitarnos kasas, tiek „Iki“ programėlės funkcionalumus ar el. kainų etiketes, kurias giria už draugiškumą aplinkai. Jaunam tėčiui patinka suktis virtuvėje, kur didžiausią dėmesį skiria produktų kokybei ir mėgavimuisi procesu bei pačiu rezultatu.

REKLAMA

Šilutėje gyvenanti 31-erių Eglė sako atstovaujanti vieną pagrindinių pirkėjų grupių parduotuvėse – yra mama. Kaip ir visos, ji šeimą nori pamaitinti skaniai, sveikai bei, žinoma, nebrangiai. Tad Eglė neišeina į parduotuvę nepatikrinusi gerų akcijų, nuolaidų ir netgi pamena daugumos perkamų prekių kainas. Be to, yra kupina minčių, kaip „Iki“ paversti ne tik parduotuvių tinklu, bet gyvenimo būdu.

REKLAMA
REKLAMA

2 metukų atžalą auginančiai ir šeimos versle besisukančiai 31-erių Kornelijai iš Vilniaus dalintis savo nuomone nėra nauja – socialiniuose tinkluose ji su kitomis mamomis dalijosi patarimais apie maistą. Be to, turi gyvenimiškos ir profesinės patirties, parsivežtos iš darbo svetingumo sektoriuje užsienyje ir sukauptos kartu su vyru, profesionaliu šefu, įkurtame versle. O parduotuvėje ji ieško ne tik kaip sutaupyti, bet ir parūpinti visaverčio bei kuo šviežesnio maisto šeimai.

23-ejų Ugnė sako „Iki“ pirmiausia vertinantį už platų šviežių vaisių, daržovių pasirinkimą ir besižavinti „Iki“ tinklo inovacijomis bei drąsiais žingsniais tobulėjimo link. Mergina gyvena ir dirba Šiauliuose, tačiau mėgsta keliauti po pasaulį, o skirtingų virtuvių atradimais dalintis ir su artimaisiais.

Į pirmąjį „Iki“ klientų valdybos susitikimą visi jos nariai susirinks balandžio 15 dieną.

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų