• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gaiviųjų gėrimų milžinė „Coca-Cola“ pirmadienį Japonijoje pradėjo prekiauti pirmuoju savo istorijoje alkoholiniu gėrimu – gazuotu citrinų skonio mišiniu su alkoholiu, siekdama pasinaudoti vis didėjančiu silpnų alkoholinių kokteilių – vadinamųjų „Chu-Hi“ (čžuhai) – populiarumu, ypač tarp jaunų moterų.

Gaiviųjų gėrimų milžinė „Coca-Cola“ pirmadienį Japonijoje pradėjo prekiauti pirmuoju savo istorijoje alkoholiniu gėrimu – gazuotu citrinų skonio mišiniu su alkoholiu, siekdama pasinaudoti vis didėjančiu silpnų alkoholinių kokteilių – vadinamųjų „Chu-Hi“ (čžuhai) – populiarumu, ypač tarp jaunų moterų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors 8-ąjį dešimtmetį JAV įmonė kurį laiką sukosi vyno versle, šis eksperimentas Japonijoje įmonės 125 metų istorijoje yra „unikalus“, pareiškė „Coca-Cola Japan“ prezidentas Jorge Garduno (Chorchė Gardunja).

REKLAMA

Nuo pirmadienio Kiūšiū regione pietinėje Japonijos dalyje galima įsigyti tris naujus gėrimus „Lemon-Do“, kuriuose esantis alkoholio kiekis sudaro 3, 5 arba 7 proc. tūrio.

Už 350 mililitrų skardinę teks sumokėti 150 jenų (1,4 JAV dolerio).

„Tai bandomasis projektas regione, kuris turi didelę rinką“, – agentūrai AFP pareiškė „Coca-Cola“ Japonijos padalinio atstovas spaudai Masaki IIda (Masakis Ida).

REKLAMA
REKLAMA

Jis atsisakė atskleisti, koks alkoholinis gėrimas naudojamas gaminant „Lemon-Do“, nes receptas yra kruopščiai saugoma paslaptis.

„Coca-Cola“ produktų kūrėjams naujojo gėrimo idėja kilo po apsilankymo tradicinio japoniško stiliaus užeigose – vadinamosiose „izakaya“, – kuriose jie atrado, kad citrinų skonio gėrimai yra labai populiarūs, rašoma įmonės svetainėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alkoholio koncentracija „Chu-Hi“ gėrimuose paprastai sudaro 3–8 procentus. Be to, rinkoje siūlomi šimtai šių kokteilių skonių, todėl jie yra populiarūs tarp moterų.

„Coca-Cola“ žengia į rinką, kurioje jau egzistuoja didelė konkurencija ir šiuo metu dominuoja stambūs Japonijos gamintojai, tokie kaip „Suntory“, „Kirin“ ir „Asahi“.

REKLAMA

Ir įmonės prezidentas jau nuliūdino tuos, kurie tikėjosi naujovę įsigyti už Japonijos ribų, nes, anot jo, prekiauti „Lemon-Do“ kitose šalyse neplanuojama.

Tačiau šis „Coca-Cola“ žingsnis, pasak ekspertų, parodo, kad įmonė ieško plėtros galimybių, neapsiribodama savo pagrindiniu verslu, nes vis daugiau vartotojų JAV ir kitose išsivysčiusiose rinkose dėl sveikatos atsisako saldžiųjų gėrimų ir dietinių kolų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų