Nors 8-ąjį dešimtmetį JAV įmonė kurį laiką sukosi vyno versle, šis eksperimentas Japonijoje įmonės 125 metų istorijoje yra „unikalus“, pareiškė „Coca-Cola Japan“ prezidentas Jorge Garduno (Chorchė Gardunja).
Nuo pirmadienio Kiūšiū regione pietinėje Japonijos dalyje galima įsigyti tris naujus gėrimus „Lemon-Do“, kuriuose esantis alkoholio kiekis sudaro 3, 5 arba 7 proc. tūrio.
Už 350 mililitrų skardinę teks sumokėti 150 jenų (1,4 JAV dolerio).
„Tai bandomasis projektas regione, kuris turi didelę rinką“, – agentūrai AFP pareiškė „Coca-Cola“ Japonijos padalinio atstovas spaudai Masaki IIda (Masakis Ida).
Jis atsisakė atskleisti, koks alkoholinis gėrimas naudojamas gaminant „Lemon-Do“, nes receptas yra kruopščiai saugoma paslaptis.
„Coca-Cola“ produktų kūrėjams naujojo gėrimo idėja kilo po apsilankymo tradicinio japoniško stiliaus užeigose – vadinamosiose „izakaya“, – kuriose jie atrado, kad citrinų skonio gėrimai yra labai populiarūs, rašoma įmonės svetainėje.
Alkoholio koncentracija „Chu-Hi“ gėrimuose paprastai sudaro 3–8 procentus. Be to, rinkoje siūlomi šimtai šių kokteilių skonių, todėl jie yra populiarūs tarp moterų.
„Coca-Cola“ žengia į rinką, kurioje jau egzistuoja didelė konkurencija ir šiuo metu dominuoja stambūs Japonijos gamintojai, tokie kaip „Suntory“, „Kirin“ ir „Asahi“.
Ir įmonės prezidentas jau nuliūdino tuos, kurie tikėjosi naujovę įsigyti už Japonijos ribų, nes, anot jo, prekiauti „Lemon-Do“ kitose šalyse neplanuojama.
Tačiau šis „Coca-Cola“ žingsnis, pasak ekspertų, parodo, kad įmonė ieško plėtros galimybių, neapsiribodama savo pagrindiniu verslu, nes vis daugiau vartotojų JAV ir kitose išsivysčiusiose rinkose dėl sveikatos atsisako saldžiųjų gėrimų ir dietinių kolų.