Kompanijos „Apple“ vadovas Timas Cookas, anot „VentureBeat“ teigimu, išsakė savo negailestingą nuomonę apie tą televiziją, kuri egzistuoja dabartiniu pavidalu.
Apple generalinio direktoriaus teigimu, šiuolaikinė televizija – tai praeities palikimas: „Kai aš ateinu į svečių kambarį ir įjungiu televizorių, man atrodo, kad persikeliu laiku atgal maždaug 20 – 30 metų. Ši sritis mums yra labai įdomi. Ko nors daugiau pasakyti negaliu“.
Tokiu būdu, „Apple“ galva tiesiogiai patvirtino jo valdomos kompanijos susidomėjimą interaktyvia televizija. Gandai apie tai, jog „obuolinė“ imperija kuria firminį televizorių, sklando tikrai seniai. Naujasis TV įrenginys, šaltinių teigimu, bus susietas su „Apple online“ tarnybomis: žiūrovai galės parsisiųsti įvairaus multimedia turinio, įskaitant muzikos ir filmų. Specialios vartotojo sąsajos dėka bus galima bendrauti socialiniuose tinkluose, atlikti paiešką Internete ir t.t.
Analitikai prognozuoja, kad kompanija „Apple“ savo „protingus“ televizorius turėtų pristatyti 2013 m. lapkričio mėnesį. Tokių TV įstrižainė sudarys nuo 42“ iki 55“, o kaina svyruos nuo 1500 iki 2000 JAV dolerių.
Kokiu būdu „Apple“ ketina debiutuoti TV rinkoje, kompanija neatskleidžia, tačiau tokių planų neslepia pagrindinis jos partneris iš Azijos – kompanija „Foxconn“. Anksčiau buvo pasirodę gandai, kad bus ketinama įsigyti vokiečių TV gamintoją „Loewe“, tačiau „Apple“ jau spėjo visa tai paneigti. Savo ruožtu, „Foxconn“jau garsiai kalba apie televizorių segmento įsisavinimą: atitinkama produkcija greitu metu bus pradėta pardavinėti Taivano rinkoje, taip pat kalbama apie trijų kompanijos „Sharp“ gamyklų įsigijimą Japonijos teritorijoje, o „Foxconn“ generalinis direktorius jau dabar valdo pusę Sharp gamyklos, kuri gamina pažangiausius TV ekranus, taigi invazija į sau naują rinką „Apple“ greičiausiai vykdys per savo ilgametį partnerį.
Sunku pasakyti, ką tokio revoliucinio „Apple“ galės pasiūlyti TV sferoje, jei šiuolaikiniai televizoriai „Apple“ vadovui atrodo pasenę keliais dešimtmečiais. Susieti su televizoriumi visą „iTunes“ infrastruktūrą? Suteikti televizoriams „Ultra HD“ raišką ir sensorinę vartotojo sąsają? Reikia tikėtis, kad kitais metais kompanija atsakys į šiuos klausimus.