Bendrovė teigė, kad neseniai „pradėjo kitą savo tinklalaidžių strategijos etapą“ ir pereina prie „kiekvienam pritaikyto požiūrio“.
„Dėl to priėmėme sunkų, bet būtiną sprendimą strategiškai pertvarkyti grupę ir sumažinti mūsų pasaulinę tinklalaidžių vertikalę bei kai kurias kitas funkcijas“, – pažymima pranešime.
Niujorko vertybinių popierių biržoje kotiruojama „Spotify“ balandį skelbė aktyvių vartotojų skaičių padidinusi iki 515 mln., o mokančių klientų – iki 210 mln., tai yra tiek jų buvo pirmojo metų ketvirčio pabaigoje. Bendrovė tuomet pabrėžė, jog pirmasis šių metų ketvirtis buvo „stipriausias“ nuo tada, kai bendrovė 2018-aisiais debiutavo biržoje, o beveik visi veiklos rodikliai „pranoko lūkesčius“.
Tačiau „Spotify“ suskaičiavo 156 mln. eurų veiklos nuostolį per pirmąjį metų ketvirtį, kurį paaiškiino išaugusiu darbuotojų skaičiumi, taip pat socialinių mokesčių pokyčiais.
Pastaraisiais metais „Spotify“ investavo daugiau kaip 1 mlrd. eurų į tinklalaidžių rengimą, tačiau analitikai kritikavo, kad bendrovė neįrodė, jog šios investicijos atsipirktų.
Pirmąjį šių metų mėnesį, po panašių kitų technologijų pramonės milžinių veiksmų, švedų transliacijų milžinė paskelbė naikinanti apie 600 darbo vietų.