Pasak bendrovės pranešimo, palyginti su 2021-aisiais, grynasis pelnas išaugo nuo 294 mln. iki 465 mln. eurų, o pakoregruotas EBIT (pelnas iki mokesčių ir palūkanų) – 69 proc. iki 845,2 mln. eurų.
Pardavimų pajamos didėjo nuo 3,37 mlrd. iki 4,2 mlrd. eurų, o vien tik mažmeninių – 24 proc. iki 3,7 mlrd. eurų.
Įplaukos, atmetus valiutų kursų pokyčius, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione sumenko 2 proc. iki 1,23 mlrd. eurų, tuo tarpu Europoje – augo 63 proc. iki 1,19 mlrd. eurų, Amerikos žemynuose – 22 proc. iki 782 mln. eurų, Japonijoje – 31 proc. iki 369 mln. eurų, Artimuosiuose Rytuose – 23 proc. iki 167 mln. eurų.
Įmonę, kuri iš pradžių vadinosi „Prada Brothers“ ir prekiavo daugiausia odos gaminiais, 1913-aisiais Milane įkūrė broliai Marijas ir Martinas Pradai. 1978 metais bendrovę paveldėjo vieno iš brolių anūkė Miuča Prada.
Dabar „Prada“ veikia 70 pasaulio šalių, o didžiausia jos parduotuvė yra Dubajuje. Bendrovė valdo tokius prekių ženklus kaip „Miu Miu“, „Car Shoe“, „Church's“.