• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu vyraujantis ekonominsi nuosmukis palietė visus sektorius ir kiekvieną vartotoją asmeniškai. Finansinės nesėkmės privertė įtemti išlaidavimo vadeles net ir turtingiesiems

REKLAMA
REKLAMA

Bankininkai netenka premijų, turtingi užsieniečiai praranda mokestines lengvatas iki šiol užuovėjoje buvusiose šalyse. Nemaža dalis iki šiol sėkmingai veikusių kopmanijų susidūrė su rimtais sunkumais ir net garsiai prabilta apie galimus bankrotus.

REKLAMA

Tokios naujienos ir aplinka labai neigiamai veikia visą ekonomiką, tačiau ypač greitus ir esminius pokyčius vartotojų elgsenoje pajuto prabangos prekių paradvėjai bei gamintojai.

„Prabangos sektoriuje aiškiai matyti pokyčiai, kokių dar iki šiol nebuvo. Šis atvejis išskirtinis tuo, jog nuosmukis globalus, o ne konkrečiai kažkuriame regione ar žemyne. Pavyzdžiui JAV per metus prabangos prekių pardavimo apimtys smunka dviženkliais skaičiais, kurie siekia 20-25 procentus”,- teigia prabangos prekių sektoriaus analitikas Rene Weber.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausia pasaulyje prabangos prekių prekybos grupė „Louis Vuitton Moet Hennessy” neseniai pranešė, jog apyvartos augimo nesitiki, tačiau stengsisi šiemet išlaikyti bent jau vienodą paradvimų lygmenį kaip ir 2008 metais. Apie numatomus sunkumus byloja net tokios spekulaicijos, jog bus atšauktas net ir vienas griausmiongiausių mados ir muzikos šou renginių `Fashion Rocks`.

Siekiant išlaikyti pardavimus komanijos bus priverstos pasukti galvą ir formuoti naują madą, įpročius, plėsti veiklos sritis. Vienas pavyzdžių  - Italijos alaus gamybos kompanija „Peroni Nastro Azzurro” atidarė naują įmonę, kuri kartu su nepriklausomu dizaineriu prabangos prekių rinkai pateiks tokių produktų, kaip universalūs kelioniniai krepšiai skirti tiek moterims, tiek vyrams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų