• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Firminio stiliaus kūrimas – tai svarbus bet kokio verslo ar organizacijos kūrimo etapas. Stiliaus knyga (angl. brandbook), kitaip dar vadinama stiliaus vadovu, prekės ženklo vadovu, yra reikšmingas elementas, užtikrinantis verslo komunikacijos ir įvaizdžio vientisumą, o tai – raktas į atpažįstamumą, klientų lojalumą ir pasitikėjimą. Stiliaus knygoje išsamiai aprašomi tokie dalykai kaip logotipas, spalvos, šriftai ir t. t., kurie yra neatsiejama įmonės tapatybės formavimo dalis. Taisyklėmis, nurodytomis stiliaus knygoje, naudojasi tiek įmonės komanda, tiek partneriai – stiliaus knyga užtikrina nuoseklią įmonės komunikaciją, yra įmonės profesionalumo ir patikimumo ženklas. Konkurencingoje rinkoje yra svarbu išsiskirti, formuoti solidų įmonės įvaizdį ir palikti įsimintiną įspūdį vartotojų sąmonėje. OWEXX siūlo firminio stiliaus kūrimo paslaugą, užtikrinančią, kad įmonės komunikacija bus profesionali visose medijose.

Firminio stiliaus kūrimas – tai svarbus bet kokio verslo ar organizacijos kūrimo etapas. Stiliaus knyga (angl. brandbook), kitaip dar vadinama stiliaus vadovu, prekės ženklo vadovu, yra reikšmingas elementas, užtikrinantis verslo komunikacijos ir įvaizdžio vientisumą, o tai – raktas į atpažįstamumą, klientų lojalumą ir pasitikėjimą. Stiliaus knygoje išsamiai aprašomi tokie dalykai kaip logotipas, spalvos, šriftai ir t. t., kurie yra neatsiejama įmonės tapatybės formavimo dalis. Taisyklėmis, nurodytomis stiliaus knygoje, naudojasi tiek įmonės komanda, tiek partneriai – stiliaus knyga užtikrina nuoseklią įmonės komunikaciją, yra įmonės profesionalumo ir patikimumo ženklas. Konkurencingoje rinkoje yra svarbu išsiskirti, formuoti solidų įmonės įvaizdį ir palikti įsimintiną įspūdį vartotojų sąmonėje. OWEXX siūlo firminio stiliaus kūrimo paslaugą, užtikrinančią, kad įmonės komunikacija bus profesionali visose medijose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kodėl firminis stilius yra toks svarbus?

Įmonės stilius, tai tarsi drabužis, kurį pirmąjį pamato potencialus vartotojas. Arba kiek panašus į biuro patalpas, kuriose pasitinkami klientai ar partneriai. Sienos gal ir „nekalba“ apie tai, kas esate, tačiau pirmąjį įspūdį sudaryti gali. O štai firminis stilius, pasitelkiamas visuose komunikacijos kanaluose, apie įmonę gali pasakyti net labai daug. Pirmajam įspūdžiui sudaryti dažnai turime vos kelias akimirkas, todėl verta jas išnaudoti kuo efektyviau.

REKLAMA

Sukurtas firminis stilius ir stiliaus knygoje pateiktos gairės yra strateginis verslo įrankis, todėl šių dalykų svarba negali būti nuvertinta. Siekiant išlaikyti nuoseklų ir atpažįstamą verslo įvaizdį, šio darbo nereikėtų palikti kaip šalutinio – nuo gerai, profesionaliai sukurto firminio stiliaus priklauso galybė dalykų: logotipas, interneto svetainė, vizitinės kortelės, net darbinė apranga. Stiliaus knygoje apibrėžiama, kaip įmonė prisistato pasauliui ir užtikrinama, kad visi įvaizdžio ir komunikacijos elementai – nuo logotipo iki spalvų – atitiktų įmonės misiją, vertybes, bendravimo toną.

REKLAMA
REKLAMA

Įvaizdžio vientisumas visuose komunikacijos kanaluose padeda didinti verslo žinomumą, išskiria jį iš konkurentų, padeda kurti lojalių klientų ratą. Galų gale firminio stiliaus vadovas optimizuoja darbo procesus, nes tiek darbuotojams, tiek partneriams aišku, kokia turi būti komunikacija. Taip mažinama nesusikalbėjimo ir klaidingos komunikacijos rizika, formuojamas patikimo, profesionalaus ir solidaus verslo įvaizdis, stiprinama įmonės reputacija ir prisidedama prie verslo augimo ir sėkmės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Stiliaus knyga – tai ne tik grafinių elementų, tokių kaip logotipo naudojimas, spalvos ar šriftai, rinkinys. Joje taip pat nurodoma misija, vertybės ir pan., o tai yra pagrindas grafinių elementų kūrimui. Todėl čia svarbu ne tik dizainas, bet ir psichologija – verslo apsisprendimas, kokia turi būti komunikacija su klientu, partneriais ir pan., kokia yra verslo tapatybė.

REKLAMA

Parengus stiliaus knygą, įmonės darbuotojams, dirbantiems marketingo ir rinkodaros srityse, yra aišku, kaip naudoti logotipą, šriftus, spalvas, kokia turi būti komunikacija su klientu; viešųjų ryšių atstovams aišku, kokia turi būti išorinė įmonės komunikacija, kokią istoriją verslas nori pasakoti. Nereikia kiekvienąkart aiškintis, kokį toną ar spalvas naudoti, išvengiama klaidų, o visa susisteminta informacija randama vienoje knygoje. Kuriant vieningą komunikaciją visose srityse, prekės ženklas tampa lengviau atpažįstamas, patikimas, kuriamas ryšys su klientu, lemiantis verslo sėkmę.

REKLAMA

Profesionaliai ir kūrybiškai sukurtas firminis stilius – tai pagrindas tolimesniems verslo kūrimo procesams. Neišbaigtas firminis stilius gali lemti nekokybišką ir nepatrauklią interneto svetainę, nuoseklios komunikacijos trūkumą. Firminis stilius lemia galybę detalių, svarbių kasdienei komunikacijai – nuo dokumentų iki socialinių tinklų, nuo interneto svetainės iki biuro patalpų ir t. t. Todėl geriausia šį darbą patikėti profesionalams, nes tvirtas pagrindas lemia sėkmingą pradžią ir gerus rezultatus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„OWEXX“ firminio stiliaus kūrimas – profesionalumas ir aukščiausi kokybės standartai

Firminio stiliaus ir stiliaus knygos kūrimas – tai patirties ir specifinių žinių reikalaujantis procesas. Čia reikia įsiklausyti į kliento individualius poreikius, suprasti verslo misiją, viziją, tikslus ir vertybes, tikslinę auditoriją, išgryninti bendravimo toną, komunikacijos gaires ir galiausiai kurti vieningą ir derančią vizualinę komunikaciją. Čia labai svarbu ir išsami konkurentų analizė. Tinkamai parengta stiliaus knyga ne tik optimizuos darbo procesus, tačiau ir prisidės prie verslo sėkmės, nes kokybiška ir patraukli komunikacija kuria ryšį su vartotoju. OWEXX, sukaupusi ilgametę patirtį šioje srityje, siūlo profesionalias firminio stiliaus knygos kūrimo paslaugas, o taip pat kuria pavadinimus, logotipus, interneto svetaines – visą verslo įvaizdį galite patikėti į profesionalų rankas.

REKLAMA

Kas sudaro stiliaus knygą? Atsakant trumpai, kiekviena stiliaus knyga yra individuali ir priklauso nuo užsakovo poreikių, nes ją rengiant vyksta nuolatinė komunkacija. Nors kiekviena stiliaus knyga yra skirtinga, sukurta ir pritaikyta konkrečiam verslui, tačiau keli elementai joje visada turi būti – tai įvadas, logotipas, spalvų paletė, šriftai, viešosios komunikacijos elementai, nuotraukos. Stiliaus knygą sukurti ir suderinti gali tik aukštos kvalifikacijos specialistai.

REKLAMA

Stiliaus knygoje pateikiami ne tik techniniai aprašymai, tačiau ir verslo idėja, misija, vertybės, tikslai, istorija. Tai – pagrindas vizualinės komunikacijos kūrimui. Labai svarbios firminio stiliaus dalys yra ir spalvos bei šriftai. Stiliaus knygoje nurodomos pagrindinės spalvos ir jų deriniai, kurie naudojami visose įmonės veiklos ir komunikavimo srityse. Taip pat nurodoma, kokių spalvų ir derinių reikėtų vengti. Spalvos vartotojų sąmonėje sukuria ilgalaikes asociacijas, todėl jų pasirinkimas – svarbus žingsnis. Ne ką mažiau svarbu ir šriftai – stiliaus knygoje išsamiai nurodoma, kokie ir kur turėtų būti naudojami. Nuotraukų dalyje nurodoma, kokios iliustracijos bus naudojamos įmonės komunikacijai, o komunikacijos dalyje nubrėžiamos įmonės komunikacijos ribos, pavyzdžiui, bendravimo viešojoje erdvėje tonas, kalba, kokius žodžius reikia vartoti, o kokių – vengti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Viena svarbiausių stiliaus knygos dalių – logotipas. Stiliaus knygoje nurodoma, kaip logotipas turėtų būti naudojamas, pateikiamos skirtingos jo versijos (pavyzdžiui, spalvotas ir nespalvotas), kur kokia versija turėtų būti naudojama (pavyzdžiui, interneto portalams, socialiniams tinklams ir pan.), pateikiami logotipo išmatavimai, rekomenduojamos proporcijos ir t. t. Kadangi logotipas yra labai svarbi verslo įvaizdžio kūrimo dalis, dažnai rekomenduojama jį kurti kartu su firminiu stiliumi, kad norimas perteikti įvaizdis būtų išgrynintas, nuoseklus ir paliekantis įspūdį. OWEXX specialistai teigia, kad profesionalus logotipo kūrimas – tai neatsiejama verslo sėkmės dalis.

REKLAMA

Išvardytos dalys – tai dažniausiai stiliaus knygose esantys elementai. Kitos dalys priklauso nuo individualių poreikių, pavyzdžiui, vienoms įmonėms labai svarbu yra darbuotojų įvaizdis, todėl daug dėmesio skiriama firminio stiliaus aprangoje detalizavimui, kitiems – komunikacija biure ar ant įmonės automobilių.

REKLAMA

Stiliaus knygos apimtis taip pat yra individuali ir priklauso nuo verslo pobūdžio ir poreikių. Didelio verslo – su dideliu kolektyvu, biurais ir parduotuvėmis, daugybe veiklų – reikės itin išsamios stiliaus knygos, kurioje apibrėžiama įvairiausi dalykai. Tai galioja ir tada, kai verslas yra tarptautinis – identitetui išlaikyti ir įvaizdžio vientisumui užtikrinti taip pat reikalinga išsami, didelės apimties stiliaus knyga. Tokiais atvejais stiliaus knygoje nurodomos ne tik bendrosios gairės, bet taip pat aprašoma, kaip turi atrodyti mažiausios lentelės ar smulkiausi internetiniai skydeliai (angl. banners), kad liktų kuo mažiau vietos interpretacijoms, o vientisas įmonės įvaizdis būtų išsaugotas ir lengvai atpažįstamas. Ir, žinoma, verslui kryptingai augant, didėja ir stiliaus knyga, vis papildoma naujais punktais.

REKLAMA
REKLAMA

Svarbiausia, kad firminio stiliaus kūrimas būtų patikėtas profesionaliai komandai, kuri sukurs išsamią ir Jūsų poreikius tenkinančią stiliaus knygą. OWEXX galite patikėti ne tik firminio stiliaus kūrimą, tačiau ir įmonės pavadinimo ir logotipo bei interneto svetainės kūrimo darbus. Taip būsite garantuoti, kad verslo įvaizdis bus išskirtinis ir įsimintinas, o komunikacija – nuosekli ir kurianti ryšį su vartotoju.

 

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų