„Tokių gedimų šalinimas yra nemažas iššūkis, nes įranga sudėtinga, jos gedimus identifikuoja ir tvarko tik sertifikuoti gamintojo specialistai, atskirai užsakinėjamos reikalingos detalės. Įranga turi veikti nepriekaištingai ir užtikrinti maksimalią saugą, tad skubos darbo čia negali būti. Visgi stengėmės, kad procesas būtų kuo sklandesnis. Ir mums pavyko“, – pranešime cituojamas „Oro navigacijos“ techninės veiklos departamento vadovas Modestas Pikutis.
Skrydžiai sostinėje apriboti rugsėjo pradžioje. Komercinės aviacijos skrydžiams šis apribojimas netaikytas.
Kaip Eltai yra teigęs M. Pikutis, artimiausiais metais Vilniuje bus įdiegta nauja moderni plačios aprėpties daugiajutiklinė sistema, kuri padės panašių gedimų išvengti ateityje. Naujoji sistema bus pagrįsta kitokiais veikimo principais, turės daugiau jutiklių, užtikrinsiančių skrydžių stebėjimą net ir esant atskirų komponentų gedimams.
„Oro navigacijos“ yra atsakinga už oro erdvės valdymą, koordinuojant skrydžių srautus ir užtikrinant efektyvų eismo danguje organizavimą, tuo tarpu šios erdvės saugumo užtikrinimas yra šalies kariuomenės atsakomybė.