Internetiniai pardavimai Didžiojoje Britanijoje rugpjūtį siekė 8,1 proc. bendrų mažmeninių pardavimų.
Didžiosios Britanijos Nacionalinės statistinės tarnybos (ONS) duomenimis, internetinių ir bendrų pardavimų santykis – mažiausias nuo praėjusių metų rugpjūčio. ONS pabrėžia, kad tokie rezultatai susiję su šalyje surengtomis olimpinėmis žaidynėmis, kurios sumažino britų susidomėjimą pirkimais internetu.
Internetinė pramonė sudaro nemažą dalį Didžiosios Britanijos BVP struktūroje. „The Boston Consulting Group“ skaičiavimais, 2010 metais internetinė pramonė šaliai uždirbo 121 mlrd. svarų (196 mlrd. dolerių), arba 8,3 proc. BVP – daugiau nei bet kurioje kitoje Didžiojo dvidešimtuko (G20) šalyje.
Bendri pardavimai Didžiojoje Britanijoje rugpjūtį, lyginant su liepa, sumažėjo tik 0,2 proc., tuo metu analitikai prognozavo 0,4 proc. nuosmukį. Apie tai rašo laikraštis „The Guardian“. Lyginant su 2011 m. rugpjūčiu, mažmeniniai pardavimai šių metų rugpjūtį išaugo 2,7 proc.
Olimpinės žaidynės ypač teigiamai atsiliepė drabužių, avalynės ir sporto prekių pardavimams.