Milijardierius, „Tesla“, „SpaceX“ ir kitų bendrovių vadovas 2022 metų pabaigoje už 44 mlrd. dolerių nusipirko „Twitter“ ir praėjusių metų liepą paskelbė apie prekės ženklo pakeitimą į „X“.
Nors logotipas ir prekės ženklas buvo pakeisti į „X“, domeno vardas iki penktadienio išliko Twitter.com.
„Visos pagrindinės sistemos dabar yra X.com“, – rašė E. Muskas tinkle „X“, paskelbdamas balto X logotipo mėlyname apskritime atvaizdą.
E. Muskas ne kartą naudojo X raidę savo bendrovių prekės ženkle, pradedant nuo 1999 metų, kai mėgino įkurti internetinę finansų superparduotuvę X.com.
Įsigijęs „Twitter“, jis įsteigė bendrovę „X Corp“ sandoriui užbaigti.
E. Muskas yra sakęs, kad nori, jog „X“ taptų superprogramėle, panašia į kinų „WeChat“.
Ši kinų programėlė yra daug didesnė už „X“ ir joje susipina žinučių siuntimas, balso ir vaizdo skambučiai, socialinė žiniasklaida, mobilieji mokėjimai, žaidimai, naujienos, užsakymai internetu ir kitos paslaugos.
Jis taip pat prie „X“ prijungė dirbtinio intelekto pokalbių robotą, pavadintą „Grok“, kuris šią savaitę buvo pristatytas Europoje.
E. Musko vadovavimas „X“ pasirodė besąs kontraversiškas.
Jis atleido tūkstančius darbuotojų, susidūrė su didelėmis techninėmis problemomis ir atkūrė dešiniojo sparno sąmokslo teoretikų, taip pat buvusio JAV prezidento Donaldo Trumpo paskyras.
Europos reguliavimo institucijos taip pat pradėjo „X“ ir kitų socialinės žiniasklaidos platformų tyrimus dėl galimos dezinformacijos.
Anksčiau šį mėnesį ES pareikalavo, kad „X“ paaiškintų savo sprendimą sumažinti turinio moderavimo darbuotojų skaičių, ir nustatė įmonei terminą iki penktadienio.
AFP susisiekė su „X“ ir paprašė jos atsakymo.