• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įgyvendinant mokesčių reformą, VMI apsilankė rekordinis skaičius žmonių, o Mokesčių informacijos centre netilo telefonai.

REKLAMA
REKLAMA

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (VMI) teigia, kad šiemet besikeičiant mokesčiams ir juos reglamentuojantiems teisės aktams, besikreipiančiųjų mokesčių mokėtojų  skaičius gerokai išaugo. Lyginant su praėjusių metų tuo pačių laikotarpiu, skaičius šoktelėjo nuo 86 tūkst. iki beveik 108 tūkst.

REKLAMA

Rekordinio skaičiaus šiais metais sulaukė ir VMI Mokesčių informacijos centro (MIC) konsultantai. Per šių metų pirmąjį pusmetį konsultantai atsakė į 533 tūkst. skambučių.

Gyventojų pajamų mokesčio deklaravimo periodu MIC specialistai kasdien suteikdavo apie 6 tūkst. konsultacijų, metų pradžioje – apie 7-8 tūkst. konsultacijų per dieną.

REKLAMA
REKLAMA

Anot VMI Paslaugų mokesčių mokėtojams departamento direktorės Stasės Aliukonytės-Šnirienės, mokesčių mokėtojai užplūdo todėl, kad pagerėjo VMI specialistų aptarnavimo kokybė. Centro darbuotojai buvo vertinami pagal tokius kriterijus, kaip darbuotojo darbo vieta, dėmesys, pagarba bendraujant su mokesčių mokėtojais, darbo laikas ir netgi jų išvaizda darbo metu.

Apskričių valstybinės mokesčių inspekcijos organizavo nemokamus seminarus mokesčių mokėtojams. Buvo surengti 1,2 tūkst. seminarų – net dvigubai daugiau nei praėjusiais metais.

Mokesčių mokėtojai gali rasti atsakymus į jiems iškilusius klausimus VMI interneto svetainėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų