Lankytojai panirs į užburiantį „anime“ pasaulį, o meniu ribotą laiką papildys specialūs teminiai skoniai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Savitas, iš Japonijos kilęs „anime“ animacijos stilius išpopuliarėjo visame pasaulyje ir sulaukia vis didesnio susidomėjimo Lietuvoje.
Esą daugelį metų greitojo maisto restoranų tinklas buvo įkvėpimo šaltinis „anime“ filmuose ir serialuose dažnai rodant „WcDonald‘s“ atitikmenį.
Naujoji tinklo iniciatyva žymi svarbų žingsnį integruojant pasaulines kultūras į restoranų lankymo patirtį. Užkandinių tinklas siekia ne tik pasiūlyti savo lankytojams skaniausius patiekalus, tačiau ir suteikti jiems naujų netikėtų potyrių.
„Šį pavasarį vykdoma tarptautinė kampanija suteikia mums galimybę Lietuvoje veikiančiuose restoranuose pristatyti visame pasaulyje populiarią „anime“ kultūrą. Nuo balandžio mūsų tinkle vyraus ypatinga „anime“ temos nuotaika, kuri nustebins lankytojus naujais šio stiliaus personažais, specialiomis pakuotėmis ir išskirtinio skonio patiekalais“, – pranešime cituojamas „McDonald's“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimir Janevski.
Kampanijos metu tinklas taip pat pristatys naują pikantišką, „anime“ tematiką atitinkantį „WcDonald‘s“ čili padažą, į kurio sudėtį įeina imbieras, česnakas ir soja. Šis unikalus derinys dar paaštrintas nedideliu kiekiu aitriosios paprikos dribsnių, kiekvienam kąsniui suteiks energingą skonio pliūpsnį, kuris atspindi numylėtų „anime“ herojų veržlumą.
Be to, maistą „McDonald‘s“ pateiks specialiose garsaus „manga“ komiksų iliustratoriaus Acky Bright kurtose pakuotėse.
Taiklus pavadinimas. Šūdas yra šūdas