Planuojama integraciją užbaigti šių metų rudenį, o jo prekės ženklas bus „Stokrotka“ – metų pabaigoje jis turėtų valdyti 563 parduotuvės, pranešė grupė.
„Prekybos tinklų sujungimas yra strategijos Lenkijoje dalis, kuris padės stiprinti „Maxima grupės“ pozicijas ir įgyvendinti plėtros planus šioje rinkoje. Sujungimas leis suvienyti abiejų įmonių sukauptą patirtį ir žinias, siekti sinergijų, išnaudoti masto ekonomiją“, – pranešime teigia „Maxima grupės“ vadovas Dalius Misiūnas.
Pasak „Maxima grupės“, 2017 metų pabaigoje „Stokrotka“ turėjo 437 parduotuves, jos apyvarta siekė 597 mln. eurų, joje dirbo daugiau kaip 8 tūkst. darbuotojų. „Aldik“, valdančio 30 parduotuvių, apyvarta 2017 metais siekė 52 mln. eurų, joje dirbo daugiau kaip 700 darbuotojų.
„Maxima grupė“ pavasarį perėmė „Stokrotką“ iš Lenkijos bendrovės „Emperia Holding“, o sandorio vertė siekė daugiau kaip 284 mln. eurų. Įgyvendinusi šį sandorį, Lietuvos grupė tapo didžiausia lietuviško kapitalo investuotoja Lenkijoje.
„Maxima grupė“, be „Maximos“ ir Lenkijos tinklų, valdo „T-Market“ Bulgarijoje ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“. Grupės apyvarta pernai, palyginti su 2016 metais, augo 4,2 proc. iki 2,806 mlrd. eurų.
„Maxima grupė“ priklauso Nerijaus Numavičiaus kontroliuojamai „Vilniaus prekybos“ įmonių grupei.