Jos duomenimis, rugsėjį pasaulyje parduota lustų už 48,48 mlrd. JAV dolerių – 3 proc. mažiau nei per tą patį praėjusių metų mėnesį ir 0,5 proc. mažiau nei šiemet rugpjūtį.
„Po spartaus rinkos augimo pirmąjį 2022-ųjų pusmetį, pastaraisiais mėnesiais stebimas jos lėtėjimas, o rugsėjį, pirmą kartą nuo 2020 metų sausio, fiksuotas metinis susitraukimas, kurį lėmė įvairūs nepalankūs veiksniai. Tačiau rinkos ilgalaikės perspektyvos išlieka tvirtos, nes puslaidininkiai ir toliau tampa vis svarbesne mūsų skaitmeninės ekonomikos dalimi“, – pranešime cituojamas SIA prezidentas ir valdybos pirmininkas Johnas Newferas (Džonas Niuferas).
Lustų pardavimai Šiaurės ir Pietų Amerikoje rugsėjį per metus ūgtelėjo 11,5 proc., Europoje – 12,4 proc., Japonijoje – 5,6 proc., tuo tarpu Kinijoje – sunyko 14,4 proc., kituose regionuose – 7,7 procento.
Per mėnesį tiekimas užsakovams Šiaurės ir Pietų Amerikoje padidėjo 4,8 proc., Europoje – 0,1 proc., Japonijoje – 0,5 proc., o Kinijoje – sumažėjo 3 proc., kitose rinkose – 2,9 procento.
SIA vienija bendroves, kurios pagamina apie keturis penktadalius amerikietiškų puslaidininkių, taip pat maždaug du trečdalius jų gamintojų iš kitų valstybių.