• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gruodžio pradžioje pirmą kartą Lietuvos skaitmeninės komunikacijos specialistas gavo specialųjį sertifikatą ir tapo „Google“ mokytoju šalyje. Tokio pobūdžio specialistų visoje Europoje skaičiuojama vos keli šimtai. Šio vardo nusipelnė UAB „Media Contacts“ projektų vadovas Rytis Meškauskas. 

Gruodžio pradžioje pirmą kartą Lietuvos skaitmeninės komunikacijos specialistas gavo specialųjį sertifikatą ir tapo „Google“ mokytoju šalyje. Tokio pobūdžio specialistų visoje Europoje skaičiuojama vos keli šimtai. Šio vardo nusipelnė UAB „Media Contacts“ projektų vadovas Rytis Meškauskas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

R. Meškauskas turi septynerių metų skaitmeninės rinkodaros patirtį, o skaitmeninės komunikacijos agentūroje „Media Contacts“ dirba jau ketverius metus. Tapti pirmuoju Lietuvoje sertifikuotu „Google“ mokytoju specialistui padėjo patirtis dirbant strateginio žiniasklaidos planavimo, internetinių svetainių programavimo bei „Google Adwords“ paskyrų valdymo srityse.

REKLAMA

„Google“ mokytojai yra svarbiausi „Google“ produktų skaitmeninės rinkodaros ekspertai, naudojantys išsamią kursų medžiagą bei duodantys vertingų patarimų ne tik savo kolegoms, bet ir klientams. „Reikėjo įvykdyti griežtus reikalavimus, dalyvauti išsamiuose mokymuose apie „AdWords“, „Analytics“ ir kitus „Google“ produktus. Atrankoje susirungė itin stiprūs konkurentai“, – teigia „Media Contacts“ projektų vadovas Rytis Meškauskas.

REKLAMA
REKLAMA

„Turėdami savo įmonėje tokio lygio specialistą, galime užtikrinti savo klientams itin kokybišką ir patikimą aptarnavimą“, – teigia „Media Contacts“ vadovas Donatas Tamelis.

Bendrovė „Media Contacts“ yra sudariusi strateginę partnerystę su viena iš lyderiaujančių skaitmeninės rinkodaros tyrimų bendrovių „ADGOOROO“. Bendradarbiavimas su „ADGOOROO“ suteikia galimybę automatizuotai stebėti investicijas į reklamą bei vyraujančias strategijas, kurių neapskaito pagrindiniai rinkos stebėtojai, t. y. reklamos apimtis „Google“ ir kitose paieškos sistemose.

Pagal „TNS LT“ duomenis, spalio mėnesį Lietuvos finansų sektoriaus įmonių reklamos internete gross investicijos (suma iki nuolaidų) siekė kiek daugiau nei 300 000 litų. Įvertinus rinkos nuolaidas, reali investicijų suma galėjo būti mažesnė, apie 150 000 litų. „ADGOOROO“ duomenimis, spalio mėnesį į reklamą vien „Google“ paieškos sistemoje finansų sektoriaus įmonės Lietuvoje investavo apie 300 000 litų, t.y. bemaž dvigubai daugiau nei į reklamą lietuviškuose portaluose bei tinklalapiuose. Šios investicijos rodo, kad būtina turėti „Google“ sertifikuotų darbuotojų, kurie galėtų apmokyti rinkos dalyvius investuoti ir gauti atitinkamą grąžą“, – aiškina D. Tamelis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų