Anot jos, su konkursą laimėjusia Latvijos įmone pasirašyta sutartis dėl papildomų darbų – kaip skelbta anksčiau, pietiniame mole atliekant darbus po vandeniu aptiktas akmenų sluoksnis, kuris projekte nebuvo numatytas.
Klaipėdos uosto vadovas Algis Latakas sako, jog papildomos pajėgos reikalingos siekiant nedelsti vykdant vieną svarbiausių projektų.
„Bangolaužių projektas turi būti įgyvendinamas maksimaliu pajėgumu. (...), delsti negalime. Tad einame pirmyn ir tęsiame šį svarbų projektą su nauju pajėgumu“, – direkcijos pranešime sako A. Latakas.
Uosto bangolaužius nuo 2020-ųjų rugsėjo už 49 mln. eurų rekonstruoja Vokietijos bendrovės „Depenbrock“ ir Belgijos bendrovės „Herbosch-Kiere“ konsorciumas, tai būtina užtikrinant didesnį laivų eismo saugumą. Dabar, esant nepalankioms oro sąlygoms, didesniam bangavimui, laivams, ypač didiesiems taikomi apribojimai įplaukti į uostą.
Molų rekonstrukcija taip pat leis uosto kanalą gilinti iki 17 metrų bei ateityje priimti didžiausius į Baltijos jūrą galinčius įplaukti laivus. Rekonstrukciją planuojama užbaigti šiais metais.