• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Per dvejus metus gyventojų pasitenkinimas „Mano BŪSTO“ teikiamomis paslaugomis išaugo daugiau nei perpus. Taip teigia įmonės klientai, kurie pastebi, jog teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybė pastaruoju metu akivaizdžiai pagerėjo.

Per dvejus metus gyventojų pasitenkinimas „Mano BŪSTO“ teikiamomis paslaugomis išaugo daugiau nei perpus. Taip teigia įmonės klientai, kurie pastebi, jog teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybė pastaruoju metu akivaizdžiai pagerėjo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didelį dėmesį klientų lūkesčių išpildymui skiriantis „Mano BŪSTAS“ jau daugiau nei du metus pagal tarptautinę metodiką kasdien matuoja klientų pasitenkinimo indeksą NPS („Net Promoter Score“). Šis įrankis realiu laiku leidžia matyti, ar klientai patenkinti ir kiek patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis.

REKLAMA

Remiantis naujausiais apklausų duomenis, bendras klientų pasitenkinimas „Mano BŪSTU“ šiemet, palyginti su 2022 metais, išaugo net 61 proc.

Klientai apklausose teigia pastebintys, jog pagerėjo visi esminiai paslaugų rodikliai: avarinės tarnybos, klientų aptarnavimo centro, klientų atstovų darbas, o taip pat – daugiabučiuose atliekamų darbų kokybė ir įvykdymo terminai, pastatų modernizacijos procesai.

REKLAMA
REKLAMA

Akivaizdūs pokyčiai - įmonės Klientų patirčių centre, kuris ženkliai gerino klientų užklausų, gaunamų telefonu ir kitais kanalais, valdymą. Jei prieš kelis metus vidutinis atsiliepimo į skambutį laukimo laikas buvo 43 sekundės, tai dabar į didžiąją dalį skambučių įmonės konsultantai atsiliepia greičiau nei per 20 sek. Tai yra geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įmonės klientai teigiamai vertina ir „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos darbą. Gyventojų nuomone, dabar ištikus nelaimei name pagalbos sulaukiama greičiau. Tą patvirtina ir skaičiai - šiuo metu avarinės tarnybos ekipažai į įvykio vietą atvyksta vidutiniškai per 46 minutes nuo iškvietimo. Tai yra du kartus greičiau, nei prieš trejus metus.

REKLAMA

Gerėjo ne tik klientų aptarnavimo rodikliai, bet ir atliekamų darbų tempas. Įmonės skaičiavimais, per metus smulkių einamųjų remonto darbų, kurie pagal įsipareigojimą turėjo būti atlikti per 5 dienas, įvykdymo terminas pagerėjo maždaug 40 proc. Tai reiškia, kad bendrovės klientų objektuose dauguma suplanuotų remonto darbų buvo atlikti žymiai greičiau nei ankstesniais metais.

REKLAMA

Teigiami pokyčiai fiksuojami ir renovacijos srityje. Per 8 šių metų mėnesius „Mano BŪSTAS“ padėjo modernizuoti dar 14 daugiabučių namų, o iš viso įmonė sėkmingai įgyvendino jau 239 renovacijos projektus. Pagal šiuos rodiklius „Mano BŪSTAS“ yra absoliutus lyderis tarp visų kitų būsto administravimo įmonių Lietuvoje.

Gerindama paslaugų kokybę įmonė šiemet išplėtė ir naujų klientų gretas. Per pirmus 8 šių metų mėnesius „Mano BŪSTO“ paslaugomis pradėjo naudotis dar 99 daugiabučiai namai Lietuvoje, kurių bendras plotas – per 160 tūkst. kv. metrų.

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų